دادستان قم:

تشدید برخورد با بدحجابان در قم اجرا می شود

۱۳۹۶/۰۱/۲۸ - ۱۲:۳۷:۰۹
کد خبر: ۵۴۵۷۵۱
تشدید برخورد با بدحجابان در قم اجرا می شود
دادستان عمومی و انقلاب قم، از برخورد جدی با تولیدکنندگان، واردکنندگان غیرمجاز لباس و استفاده کننده گان از لباس های غیر اخلاقی که فضای عمومی جامعه را جریحه دار می کند خبر داد.

به گزارش خبرگزاری برنا از قم، مهدی کاهه با اعلام این خبر افزود: همزمان با آغاز طرح تمامی مراکز تولیدی و توزیعی البسه  متخلف در شهرقم شناسایی شده و هشدارهای لازم در این خصوص به آنان داده می‌شود.

وی تاکید کرد: درصورت عدم‌ توجه به هشدار های داده شده  این مراکز پلمپ خواهند شد.

دادستان عمومی و انقلاب قم، ادامه داد: با افرادی هم که وضعیت پوشش نامناسب دارند و از مصادیق بدپوششی و بد حجابی هستند که  شوئنات  اسلامی و ارزش‌های  انقلاب را  در  شهر   کریمه اهل البیت رعایت نمی کنند برخورد جدی و قاطع  خواهیم کرد.

کاهه ادامه داد: اگر این افراد مجددا اقدام به تکرار رفتارهای نابهنجار خود کنند با جدیت تمام با آنها برخورد خواهد شد .

**افتتاح مجتمع تخصصی جرایم رایانه ای در دادسرای عمومی و انقلاب قم

همچنین دادستان عمومی و انقلاب قم در این آیین با اشاره به این که رعایت نکردن قانون در فضای مجازی جرم محسوب می شود گفت: مجتمع تخصصی جرایم رایانه ای و فضای مجازی در دادسرای عمومی این شهر به بهره برداری رسید.

مهدی کاهه افزود: این مجتمع به منظور برخورد قاطع و جدی با هنجارشکنان در فضای مجازی که با نیت برهم زدن فضای اخلاقی، سیاسی و اجتماعی جامعه فعالیت دارند گشایش یافت.

 وی ادامه داد: متاسفانه میزان جرایم در فضای مجازی روبه افزایش است که با رصد و پیگیری شعبه های تخصصی در این راستا تلاش می کنیم تا فضای امن برای مردم انقلابی و مذهبی قم فر اهم آوریم.

 لازم به یادآوری است که سه شعبه 8، 10 و13 با هدف رصد و پیگیری جرایم رایانه ای و فضای مجازی در دادسرای عمومی و انقلاب قم افتتاح شد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز