مدیرکل دفتر امور اجتماعی و فرهنگی استانداری قم:

شرکت حداکثری مردم در انتخابات موجب تقویت و اقتدار نظام می شود

۱۳۹۶/۰۲/۱۳ - ۱۰:۳۴:۵۴
کد خبر: ۵۵۳۰۲۳
شرکت حداکثری مردم در انتخابات موجب تقویت و اقتدار نظام می شود
مدیرکل دفتر امور اجتماعی و فرهنگی استانداری قم گفت: شرکت حداکثری مردم در انتخابات موجب تقویت و اقتدار نظام می شود و این مشارکت مردمی در راستای حمایت از نظام است که توطئه های دشمن را از بین خواهد برد.

به گزارش خبرگزاری برنا  از قم، عطاالدین قاسمی در جلسه نشست صمیمی معاون استاندار قم با دبیران سازمان های مردم نهاد و جوانان با موضوع ارتقا سطح مشارکت اجتماعی جوانان که در هتل پارسیا قم برگزار شد گفت: نهادهای مدنی و سازمان های مردم نهاد از جایگاه بسیار مهمی برخوردار هستند که باید همواره آنها را جدی گرفت.

وی گفت: در حقیقت این سازمان ها و نهادها در راستای توسعه کشور تلاش می کنند و در سرعت توسعه اقتصادی، سیاسی، اجتماعی و... کشور می کوشند.

مدیرکل دفتر امور اجتماعی و فرهنگی استانداری قم به در پیش بودن انتخابات اشاره کرد و گفت: انتخابات جایگاه بسیار مهمی دارد و مهمترین موضوع در انتخابات مشارکت حداکثری مردم است.

قاسمی افزود: شرکت حداکثری مردم در انتخابات موجب تقویت و اقتدار نظام می شود و این مشارکت مردمی در راستای حمایت از نظام است که توطئه های دشمن را از بین خواهد برد.

وی تاکید کرد: این حضور مردم تمامی توطئه ها را از بین برده و به عنوان یک مسیر مشخص و همچنین دارای اطمینان موجب تقویت نظام اسلامی ایران خواهد شد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز