مدیرکل تامین اجتماعی قم خبر داد

انجام ۸۸۵ هزار عملیات بیمه‌ای در ٣ کارگزاری تامین اجتماعی قم

۱۳۹۶/۰۲/۲۰ - ۰۹:۵۶:۵۸
کد خبر: ۵۵۶۳۴۵
انجام ۸۸۵ هزار عملیات بیمه‌ای در ٣ کارگزاری تامین اجتماعی قم
مدیرکل تأمین اجتماعی قم از انجام 885 هزار و 378 مورد عملیات بیمه‌ای در سه کارگزاری رسمی تامین اجتماعی این استان در سال ٩٥ خبر داد .

به گزارش خبرگزاری برنا از قم، سید مجتبی موسوی در نشست مشترک مسئولان کارگزاری‌های تامین اجتماعی استان قم اظهار کرد: از مجموع این تعداد عملیات بیمه‌ای 288 هزار و 53 مورد مربوط به فرآیند چاپ، تعویض و صدور دفترچه‌های درمانی بیمه شدگان و مستمری بگیران بوده است.

وی گفت: در این مدت 498 هزار و 329 مورد دفترچه‌های درمانی بیمه شدگان تأمین اجتماعی در کارگزاری‌های قم، تأمین اعتبار شده است.

مدیرکل تامین اجتماعی استان قم با بیان اینکه در سال گذشته 26 هزار و 395 مورد ثبت اطلاعات افراد تبعی بیمه شدگان در کارگزاری‌های تأمین اجتماعی قم انجام شده است، اضافه کرد: صدور 29 هزار و 724 مورد فیش در سال 95 از فعالیت‌های این سه کارگزاری است.

وی با اشاره به نقش کارگزاری‌ها در گسترش خدمات الکترونیک گفت: در راستای گسترش خدمات الکترونیک سازمان، کارگزاری‌های تامین اجتماعی قم برای آن دسته از مخاطبانی که امکان استفاده از اینترنت را ندارند، اقدام به ارسال لیست و دریافت فیش به صورت الکترونیکی به نیابت از کارفرمایان و بیمه شدگان می‌کند.

موسوی تصریح کرد: زمینه ارائه ٢٢ خدمت سازمان در کارگزاری‌های تامین اجتماعی قم فراهم شده است.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز