سرپرست اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان قم خبر داد

برگزاری ۵۱ هزار نفر ساعت آموزش برای کاهش حوادث و آسیب‌های اجتماعی

۱۳۹۶/۰۳/۰۶ - ۱۰:۴۰:۵۴
کد خبر: ۵۶۴۲۸۹
برگزاری ۵۱ هزار نفر ساعت آموزش برای کاهش حوادث و آسیب‌های اجتماعی
سرپرست اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: به منظور کاهش حوادث و آسیب‌های اجتماعی و جلوگیری از ورود پرونده به محاکم قضایی 51 هزار نفر ساعت آموزش برگزار شده است.

به گزارش خبرگزاری برنا از قم، مصطفی کاویانی با بیان اینکه برنامه مشخصی برای پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی در دستور کار اداره‌کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی قرار گرفته است، اظهار کرد: 160 دوره آموزشی طی سال 1395 که بیش از 51 هزار  نفرساعت دوره آموزشی است در اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان قم برگزار شد.

سرپرست اداره کل  تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان قم افزود: طبق برنامه ریزی‌های انجام شده طی سال 1395  160 دوره آموزشی برای بیش از 8 هزار و 74 نفر مخاطب برگزار شد که 51 هزار نفرساعت آموزش را شامل شده است.

کاویانی تصریح کرد: برگزاری این دوره‌ها در راستای افزایش  و ارتقای آگاهی  و توانمندی  کارگران، اتباع خارجی، کارکنان و مدیران مسوول دفاتر کفالت، اقامت و اشتغال  اتباع خارجی، کارفرمایان و تعاونگران استان بوده است.

بنابراین گزارش، ارائه مباحث نظری و در اختیار گذاشتن فایل برنامه‌های آموزشی در وب سایت اداره کل برای مخاطبان این وب سایت  شامل (کارگران، کارفرمایان، تعاونگران و پرسنل مجموعه داخلی اداره کل)، موجب شده است تا کاربران به راحتی فایل آموزشی مورد نظر مباحث را دریافت ، مطالعه و در آزمون دلخواه شرکت کرده و در خاتمه گواهینامه مربوط را نیز دریافت کنند.

سرپرست اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان قم در پایان با اشاره به عنوان دوره‌ها گفت: درطی مدت برگزاری 160  دوره آموزش با عنوان آشنایی با قوانین و مقررات تأمین اجتماعی، پیشگیری از اعتیاد، کارآفرینی و بهبود فضای کسب و کار، قوانین اشتغال اتباع خارجه، نحوه صدور پروانه کار و کارت اتباع خارجه، آشنایی با نرم افزار واژه پردازها و صفحه گستر، امداد و نجات، مواد مخدر و پیامدهای سوء آن، حقوق تعاون، اصول مذاکرات تشکل‌های کارگری و کارفرمایی برگزار شده است.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز