استاندار قم:

اصالت و تداوم فعالیت های فرهنگی با حضور مردم تامین می شود

۱۳۹۶/۰۳/۳۰ - ۰۱:۱۳:۵۶
کد خبر: ۵۷۵۴۰۶
اصالت و تداوم فعالیت های فرهنگی با حضور مردم تامین می شود
استاندار قم با بیان اینکه برنامه های فرهنگی و دینی بایستی با پشتیبانی مردم صورت بگیرد اظهار داشت: اصالت و تداوم فعالیت های فرهنگی با حضور مردم تامین می شود.

به گزارش خبرگزاری برنا از قم، سید مهدی صادقی استاندار قم در نشست با برگزار کنندگان یادواره شهدای دروازه ری طی سخنانی با اشاره به نقش مردم محله های اصیل قم در  پیروزی نهضت اسلامی و پس از انقلاب اظهار داشت: متاسفانه به دلیل توزیع ناعادلانه ی ثروت، رسیدگی لازم به این محله ها صورت نگرفته است.

وی با تاکید بر رسیدگی به مباحث عمرانی چنین مناطقی افزود: بحث تعریض شوارح محله ی دروازه ی ری و حل مشکلات زیرساختی این محله توسط استانداری قم پیگیری خواهد شد.

صادقی با بیان اینکه برنامه های فرهنگی و دینی بایستی با پشتیبانی مردم صورت بگیرد اظهار داشت: به دلیل مردمی بودن مراسمات جشن و عزاداری ائمه ی اطهار علیهم السلام، با گذشت زمان شاهد رونق چنین مراسماتی هستیم.

نماینده عالی دولت در استان همچنین مسئله ی جنگ تحمیلی را مورد توجه قرار داد و گفت: مهمترین دلیل پایداری و مقاومت کشور در دفاع مقدس رویکرد مردمی و حضور همه جانبه ی مردم در بحث جنگ و پشتیبانی از آن بود.

استاندار قم خاطرنشان کرد: هر حرکت فرهنگی زمانی اصالت و تداوم می یابد که بعد مردمی آن ایجاد شود.

مراسم یادواره شهدای دروازه ری، امسال همزمان با سالروز تخریب بقاع ائمه ی بقیع علیهم السلام برگزار می شود. محله ی دروازه ری قم واقع در بلوار 15 خرداد در جنگ تحمیلی 128 شهید را به انقلاب اسلامی تقدیم نموده است و یکی از پایگاه های اعزام نیروهای مردمی به جبهه های جنگ بوده است.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز