رئیس سازمان برنامه و بودجه قم:

کسری حقوق نداریم

۱۳۹۶/۰۴/۱۸ - ۱۳:۴۳:۱۷
کد خبر: ۵۸۴۲۱۴
کسری حقوق نداریم
رئیس سازمان برنامه و بودجه قم گفت: اعتبارات حقوق و مزایا در سال 96 حدود 790 میلیارد ریال بوده و با افزایش 32 درصدی نسبت به سال گذشته، امیدواریم در سال جاری کسری حقوق در استان نداشته باشیم.

به گزارش خبرگزاری برنا از قم، سید حسن رضوی در جلسه شورای برنامه ریزی و توسعه قم افزود: اعتبارات سایر هزینه ها در سالجاری نیز با حدود 11 درصد رشد به حدود 500 میلیارد ریال رسیده است، اما همچنان در پرداخت اضافه کار، رفاهی و هزینه های جاری دستگاه های اجرایی محدودیت هایی داریم.

وی با اشاره به ضوابط اجرایی بودجه سال 96 و تغییرات آن نسبت به سال 95 و الزامات ابلاغی از سوی دولت، خاطرنشان کرد: در سال جاری هرگونه جذب و بکارگیری نیروی انسانی به هر نوع و به هر شکل ممنوع بوده و فقط با مجوز سازمان استخدامی و سازمان برنامه و بودجه کشور امکانپذیر است.

رئیس سازمان برنامه و بودجه استان قم با بیان اینکه بخش عمده ای از اعتبارات تملک دارایی سرمایه ای از سوی دستگاههای اجرایی جذب شده و تا پایان تیرماه به اتمام خواهد رسید، اظهار داشت: اعتبارات عمرانی قم نسبت به سال گذشته افزایش داشته و براساس مدل توزیعی مصوب در میان دستگاههای اجرایی توزیع خواهد شد.

وی با بیان اینکه در سال جاری هرگونه احداث و اجاره ساختمان از سوی دستگاههای اجرایی ممنوع بوده و ساختمان های تخصصی ادارات از سوی دستگاههای تخصصی احداث می شود، تصریح کرد: کمک های فنی و اعتباری از اعتبارات دولتی برای استفاده بخش خصوصی در قالب اقتصاد مقاومتی اختصاص می یابد.

رضوی در پایان با بیان اینکه فصول هزینه ای عمرانی در سال 96 نسبت به سال گذشته کاملا متفاوت شده و از 20 فصل به 33 فصل رسیده است، گفت: در جلسه شورای برنامه ریزی استان قم شش درخواست از سوی سرمایه گزاران برای دریافت زمین مورد تصویب قرار گرفت.

جلسه شورای برنامه ریزی و توسعه استان قم با حضور صادقی استاندار، امیرآبادی نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی، معاونین استاندار و جمعی از مدیران و رؤسای دستگاههای اجرایی در سالن جلسات امام جواد(ع) استانداری برگزار شد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز