رئیس اداره محافل و مراسمات آستان مقدس حرم کریمه اهل بیت(ع):

ارائه امور دینی در قالب هنر امری ارزشمند و ماندگار است

۱۳۹۶/۰۴/۱۸ - ۱۳:۴۷:۲۸
کد خبر: ۵۸۴۲۲۲
ارائه امور دینی در قالب هنر امری ارزشمند و ماندگار است
رئیس اداره محافل و مراسمات آستان مقدس حضرت فاطمه معصومه سلام الله علیها گفت: اگر کار هنری مربوط به اهل بیت(ع) باشد می‌تواند نقطه اتصال عده ای از انسان‌هایی که شود که رابطه ای با معنویت ندارند.

به گزارش خبرگزاری برنا از قم، حجت الاسلام زهیر ثباتی مقدم در حاشیه آخرین روز برپایی کارگاه کمپین تبلیغاتی «شاد باشیم» در کتابخانه حرم کریمه اهل بیت(ع) در جمع هنرمندان و اساتید برجسته هنری گفت: در صلوات خاصه امام رضا علیه السلام زمانی که خطاب به امام رضا علیه السلام سلام می‌دهیم به هیچ وجه حضرت را امام شیعیان خطاب نمی‌کنیم بلکه به گونه ای خطاب می‌کنیم که امام رضا علیه السلام حجت الهی و امام تمامی انسان‌ها بر روی زمین است.

رئیس اداره محافل و مراسمات آستان مقدس حضرت فاطمه معصومه سلام الله علیها افزود: اگر کار هنری مربوط به اهل بیت(ع) باشد می‌تواند نقطه اتصال عده ای از انسان‌هایی که شود که رابطه ای با معنویت ندارند و لذا ارزش این کار بسیار زیاد و نزد خداوند دارای جایگاه ویژه و اثری فاخر به حساب می‌آید.

حجت الاسلام ثباتی در ادامه خاطر نشان کرد: سرمایه اصلی انسان‌ها معنویت، اتصال به اهل بیت(ع) و خدمت در راستای نهادینه کردن کلام اهل بیت(ع) در جامعه است و برای وصول به این مسائل و مراتب نیازی به ثروت نیست بلکه نیتی خالصانه و اعمال صالح را می‌طلبد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز