"بچه رئیس" نقد و بررسی می شود

۱۳۹۶/۰۵/۰۱ - ۱۱:۴۴:۲۷
کد خبر: ۵۹۰۲۳۱
بچه رئیس نقد و بررسی می شود
کارشناس انیمیشن حوزه هنری قم با اشاره به نمایش و بررسی انیمیشن "بچه رئیس" عنوان کرد: این جلسات در دو بخش تکنیکال و محتوایی آثار روز دنیا را مورد بررسی قرار می دهد.

به گزارش خبرگزاری برنا از قم، روح‌الله زنگنه منفرد در این خصوص گفت: نشست های نمایش و بررسی انیمیشن‌های روز دنیا از سال گذشته آغاز شده است؛ این جلسات در کنار هنرمندان و علاقه مندان انیمیشن برای مخاطب عام نیز جذاب و مثمر ثمر است چراکه آثار به نمایش درآمده علاوه بر مباحث تکنیکال، از لحاظ محتوایی نیز مورد بررسی قرار می‌گیرند.

کارشناس انیمیشن حوزه هنری در خصوص انیمیشن "بچه رئیس" گفت: این انیمیشن تولید کمپانی Dream Works و تولید سال 2017 میلادی است، داستان این انیمیشن در مورد خانواده ای است که با آمدن کودکی جدید اتفاقات عجیبی را تجربه می کنند.

وی افزود: "بچه رئیس" ساعت 17 دوشنبه 2 مرداد در حوزه هنری قم نمایش و نقد و بررسی می شود، در این جلسه محمدرضا آزاد استاد دانشگاه و کارشناس ارشد هنرهای نمایشی به نقد محتوایی اثر می پردازد.

زنگنه منفرد با تاکید بر لزوم برگزاری جلسات و نشست‌های انیمیشن در قم اظهار داشت: سه هنرستان انیمیشن "برقعی" و "آمنه" دخترانه و "شهید چمران" پسرانه در قم و مقاطع تحصیلی کاردانی و کارشناسی انیمیشن در دانشگاه علمی کاربردی فرهنگ و هنر قم، پتانسیل بالای این رشته و لزوم پرداختن بیشتر به آن و محفلی برای گرد هم آوردن علاقه مندان و هنرمندان این عرصه را رقم می‌زند.

کارشناس انیمیشن حوزه هنری در پایان عنوان کرد: بخش محتوایی جلسات نمایش و بررسی انیمیشن حوزه هنری که بیشتر با رویکرد ارائه به خانواده ها می باشد، سعی دارد که با بحث های محتوامحور لایه های مختلف آثار انیمیشن را کشف و نمایان کند تا این حوزه از هنر سینما برای مخاطب عام صرف تماشا کردن و ساده ار کنارش گذشتن نباشد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز