مدیرعامل سازمان پارک‌ها و فضای سبز شهرداری قم اعلام کرد

تولید بیش از ۶۰۰ هزار گونه گیاهی در مرکز تحقیقات گل و گیاهان قم

۱۳۹۶/۰۵/۰۲ - ۱۰:۲۰:۳۸
کد خبر: ۵۹۰۶۸۱
تولید بیش از ۶۰۰ هزار گونه گیاهی در مرکز تحقیقات گل و گیاهان قم
مدیرعامل سازمان پارک‌ها و فضای سبز شهرداری قم گفت: تاکنون 602 هزار و 529 گونه خاص و گل و گیاه‌های مختلف در این مرکز با هزینه سازمان تولید و در اختیار مناطق هشتگانه قرار گرفته است.

به گزارش خبرگزاری برنا از قم به نقل از روابط عمومی شهرداری قم، پیام جوادیان به انعقاد تفاهم‌نامه با شرکت‌ آب منطقه‌ای قم اشاره کرد و گفت: در حال حاضر کلیه چاه‌های آبیاری فضای سبز مجوزهای لازم را دارد.

وی با بیان اینکه 13 حلقه چاه شهرداری دارای مجوز هستند، گفت: تجهیز سایت آموزش و تحقیقات گل و گیاهان زینتی بوستان غدیر نیز صورت گرفته است.

جوادیان اضافه کرد: تاکنون 602 هزار و 529 گونه خاص و گل و گیاه‌های مختلف در این مرکز با هزینه سازمان تولید و در اختیار مناطق قرار گرفته است.

وی به راه‌اندازی سامانه جامع نظارت بر فضای سبز، گفت: تمام امور نظارت به صورت سیستمی صورت می‌گیرد و در تمام سطوح نظارت ویژه داریم.

مدیرعامل سازمان پارک‌ها و فضای سبز شهرداری قم از راه‌اندازی یگان اجرایی پلیس فضای سبز خبر داد و گفت: 4 نیروی ویژه که بازرس دادگستری هستند مجهز به امکانات لازم بوده و تاکنون هزار و 350 عملیات بازرسی و نظارت در هفت ماه گذشته داشته‌اند که یا تخلفات را گزارش کرده و یا با کلانتری وارد عمل می‌شوند.

جوادیان گفت: این نیروها در کمترین زمان با گزارش مردمی وارد عمل شده و تخلفات را پیگیری می‌کنند.

وی با تاکید بر اینکه شهروندان آگاهی بیشتری در خصوص نحوه حراست و حفظ فضاهای سبز و درختان در شهر پیدا کرده‌اند، گفت: در شهر قم که دچار کمبود شدید فضای سبز است حتی یک درخت هم نقش حیاتی داشته و به همین منظور همشهریان باید نسبت به مراقبت از آنها حساس‌تر باشند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز