سردار مجتبایی:

خبرنگاران در بیان وقایع صلاح جامعه را در نظر بگیرند

۱۳۹۶/۰۵/۱۹ - ۰۹:۴۱:۴۴
کد خبر: ۵۹۸۲۱۵
خبرنگاران در بیان وقایع صلاح جامعه را در نظر بگیرند
فرمانده نیروی انتظامی استان قم با اشاره به اینکه خبرنگاران دیده بانان جامعه هستند، گفت: خبرنگاران باید در بیان وقایع جامعه ابتدا صلاح جامعه را در نظر بگیرند.

به گزارش خبرگزاری برنا از قم، سردار کاظم مجتبایی در مراسم تقدیر از خبرنگاران استان قم که در مقر فرماندهی انتظامی استان قم برگزار شد ضمن تقدیر از خبرنگاران به مناسبت روز خبرنگار، اظهار کرد: در این ایام باید خبرنگارانی که رسالت خود را می‌شناسند و در راستای آن عمل می‌کنند تجلیل شوند.

وی با اشاره به اینکه خبرنگاران وظیفه دارند مشکلاتی که در دستگاه‌های دولتی وجود دارد را یادآور شوند، عنوان کرد: برای اینکه در جامعه به امنیت و همبستگی برسیم باید وحدت داشته باشیم و خبرنگاران نیز از روی احساسات و هوا و هوس عمل نکنند و همه فعالیت‌های خود را با تفکر و از روی عقلانیت انجام دهند.

فرمانده نیروی انتظامی استان قم با بیان اینکه هر حقیقتی را نباید مطرح کرد، گفت: در بعضی موارد بیان واقعیت موجب نگرانی و وحشت مردم جامعه می‌شود که خبرنگاران باید در بیان وقایع جامعه ابتدا صلاح جامعه را در نظر بگیرند سپس اگر موجب بهم ریختن نظم شهر نمی‌شود آن را مطرح کنند.

وی در پایان با اشاره به اینکه خبرنگاران دیده بانان جامعه هستند، تصریح کرد: اصحاب رسانه معیارهایی را برای کار خود دارند که ملزم به رعایت آن هستند.

در این مراسم با حضور فرمانده انتظامی استان قم از خبرنگاران فعال در حوزه انتظامی تجلیل شد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز