کارفرمایان برتر تامین اجتماعی قم تقدیر شدند

۱۳۹۶/۰۹/۲۶ - ۰۸:۵۰:۱۳
کد خبر: ۶۵۰۲۴۲
کارفرمایان برتر تامین اجتماعی قم تقدیر شدند
ششمین همایش تجلیل از کارفرمایان برتر تامین اجتماعی با حضور مسئولان کشوری و استانی در قم برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری برنا از قم، مدیرکل تامین اجتماعی قم در این همایش گفت: توسعه خدمات الکترونیک، گسترش چتر بیمه ای و افزایش رضایت مندی مخاطبان سه اصل کلیدی و راهبردی این اداره کل در استان می باشد.

علی اصغر دادخواه اداره کل تامین اجتماعی قم را پشتیبان جامعه کار و تولید در استان عنوان کرد و افزود: این اداره کل با اتخاذ تدابیر و حمایت های مختلف از کارگاههای بحران دار کوشیده است تا به ایجاد و توسعه اشتغال پایدار در استان قم کمک کند.

وی بر تقویت تعامل با کارفرمایان تاکید کرد و خاطرنشان ساخت: تکلیف ما نسبت به کارفرمایان سنگین است و رویکرد سازمان تامین اجتماعی برای تحقق اقتصاد مقاومتی،تولید و اشتغال ؛ حراست از این قشر می باشد.

این مقام ارشد تامین اجتماعی استان قم تصریح کرد:کارفرمایان، پیشگامان اقتصادی هستند و سیاست راهبردی تامین اجتماعی در استان تعامل سازنده و راهگشا با جامعه کارفرمایی است.

در این مراسم که با حضور عادل علایی مدیرکل امور فرهنگی و اجتماعی بیمه شدگان،کاویانی مدیرکل تعاون کار و رفاه اجتماعی استان، نمایندگان اتاق بازرگانی، خانه صنعت و معدن و مسئولان تشکل های کارفرمایی و کارگری قم انجام شد از علیرضا کیانی مدیرعامل شرکت آریان کیمیاتک به عنوان کارفرمای نمونه ملی ، حسین ملاآقاجانی مدیرعامل تولیدی کفش شهپر ممتاز کارفرمای نمونه سطح دو ، سید صادق طباطبایی حکیم مدیرعامل شرکت شیلنگ های مسلح قم کارفرمای نمونه سطح سه و حسین آزادی کارفرمای خبازی کارفرمای نمونه سطح چهار در استان قم با اهدای تندیس و لوح سپاس تجلیل گردید.

حفظ حقوق بیمه شدگان و پرداخت به موقع آن، رشد در جذب نیروی کار، استفاده از سیستم مکانیزه ، برقراری استانداردهای ایمنی، رشد بهره وری، افزایش جهت گیری صادراتی و حفظ و صیانت از نیروی انسانی از جمله معیارهای انتخاب کارفرمای نمونه است.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز