کارفرمایان برتر تامین اجتماعی قم تقدیر شدند

۱۳۹۶/۰۹/۲۶ - ۰۸:۵۰:۱۳
کد خبر: ۶۵۰۲۴۲
کارفرمایان برتر تامین اجتماعی قم تقدیر شدند
ششمین همایش تجلیل از کارفرمایان برتر تامین اجتماعی با حضور مسئولان کشوری و استانی در قم برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری برنا از قم، مدیرکل تامین اجتماعی قم در این همایش گفت: توسعه خدمات الکترونیک، گسترش چتر بیمه ای و افزایش رضایت مندی مخاطبان سه اصل کلیدی و راهبردی این اداره کل در استان می باشد.

علی اصغر دادخواه اداره کل تامین اجتماعی قم را پشتیبان جامعه کار و تولید در استان عنوان کرد و افزود: این اداره کل با اتخاذ تدابیر و حمایت های مختلف از کارگاههای بحران دار کوشیده است تا به ایجاد و توسعه اشتغال پایدار در استان قم کمک کند.

وی بر تقویت تعامل با کارفرمایان تاکید کرد و خاطرنشان ساخت: تکلیف ما نسبت به کارفرمایان سنگین است و رویکرد سازمان تامین اجتماعی برای تحقق اقتصاد مقاومتی،تولید و اشتغال ؛ حراست از این قشر می باشد.

این مقام ارشد تامین اجتماعی استان قم تصریح کرد:کارفرمایان، پیشگامان اقتصادی هستند و سیاست راهبردی تامین اجتماعی در استان تعامل سازنده و راهگشا با جامعه کارفرمایی است.

در این مراسم که با حضور عادل علایی مدیرکل امور فرهنگی و اجتماعی بیمه شدگان،کاویانی مدیرکل تعاون کار و رفاه اجتماعی استان، نمایندگان اتاق بازرگانی، خانه صنعت و معدن و مسئولان تشکل های کارفرمایی و کارگری قم انجام شد از علیرضا کیانی مدیرعامل شرکت آریان کیمیاتک به عنوان کارفرمای نمونه ملی ، حسین ملاآقاجانی مدیرعامل تولیدی کفش شهپر ممتاز کارفرمای نمونه سطح دو ، سید صادق طباطبایی حکیم مدیرعامل شرکت شیلنگ های مسلح قم کارفرمای نمونه سطح سه و حسین آزادی کارفرمای خبازی کارفرمای نمونه سطح چهار در استان قم با اهدای تندیس و لوح سپاس تجلیل گردید.

حفظ حقوق بیمه شدگان و پرداخت به موقع آن، رشد در جذب نیروی کار، استفاده از سیستم مکانیزه ، برقراری استانداردهای ایمنی، رشد بهره وری، افزایش جهت گیری صادراتی و حفظ و صیانت از نیروی انسانی از جمله معیارهای انتخاب کارفرمای نمونه است.

 

نظر شما
پرونده ویژه