مدیرکل روابط عمومی حرم حضرت معصومه(س):

ویژه‌ برنامه‌های سالروز رحلت حضرت معصومه(س) تشریح شد

۱۳۹۶/۱۰/۰۵ - ۱۳:۵۲:۵۲
کد خبر: ۶۵۴۶۹۳
ویژه‌ برنامه‌های سالروز رحلت حضرت معصومه(س) تشریح شد
مدیرکل روابط عمومی حرم حضرت معصومه(س) ویژه‌برنامه‌های سالروز رحلت حضرت معصومه(س) را تشریح کرد.

به گزارش خبرگزاری برنا از قم، حجت‌الاسلام‌ والمسلمین جواد بهشتی‌پور امروز در جلسه ستاد هماهنگی اموز زائرین که در سالن جلسات این معاونت برگزار شد، با اشاره به سالروز ارتحال حضرت معصومه(س) اظهار داشت: از سوی آستان مقدس حرم مطهر حضرت معصومه(س) برنامه‌های ویژه‌ای برای شب وفات و سالروز رحلت این بانوی گرامی جهان تشیع تدارک دیده‌شده است.

وی گفت: در شب رحلت حضرت فاطمه معصومه( س) سخنرانی حجت‌الاسلام‌والمسلمین فرحزاد و مداحی ذاکران اهل‌بیت(ع) حیدر زاده و شال بافان را خواهیم داشت نیمه‌شب جمعه نیز سخنرانی حجت‌الاسلام‌والمسلمین مؤمن برگزار می‌شود.

مدیرکل روابط عمومی حرم حضرت معصومه(س) با اشاره به برپایی و حرکت دسته‌جات عزاداری به سمت حرم مطهر افزود: ساعت 9 صبح روز وفات حضرت معصومه(س) از میدان میر به سمت حرم مطهر دسته عزاداری حرکت می‌کند، همچنین دسته عزاداری آذری زبان‌ها در این روز برپا خواهد شد.

بهشتی پور با بیان اینکه برنامه شام رحلت مهم‌ترین برنامه است که در حرم مطهر برگزار می‌شود، ابراز کرد: دو مراسم خطبه‌خوانی مهم در طول سال در حرم مطهر کریمه اهل‌بیت(س) برگزار می‌شود که یکی در روز میلاد و خطبه‌خوانی دوم مربوط به شام رحلت است.

مدیرکل روابط عمومی حرم حضرت معصومه(س) با اشاره به برگزاری برنامه‌های فرهنگی و مذهبی دیگر در سالروز وفات حضرت معصومه(س) اظهار داشت: برنامه‌های ویژه بانوان به شکل خاص در شبستان حضرت خدیجه(س) و شبستان حضرت نجمه خاتون برگزار خواهد شد.

بهشتی پور خاطرنشان کرد: اگر ستاد تسهیلات برای مناسبت‌های خاصی که برای حضرت معصومه(س) است ستاد ویژه و جلسات ویژه‌ای برای برنامه‌ریزی برنامه‌های سال آینده داشته باشد بسیار مفید فایده خواهد بود.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز