استاندار قم عنوان کرد:

پیگیری مسئولان برای جذب اعتبارات ملی در زمینه ی بهسازی پیرامون حرم

۱۳۹۶/۱۲/۰۲ - ۰۷:۴۰:۳۵
کد خبر: ۶۷۹۹۸۷
پیگیری مسئولان برای جذب اعتبارات ملی در زمینه ی بهسازی پیرامون حرم
استاندار قم با بیان اینکه پروژه های اطراف حرم مطهر دارای ظرفیت ملی هستند گفت: پیگیر دریافت اعتبارات از مسئولان کشور برای نوسازی و بهسازی اطراف حرم هستیم.

به گزارش خبرگزاری برنا از قم، سید مهدی صادقی استاندار قم در این جلسه خواستار تلاش مضاعف سازمان نوسازی و بهسازی اطراف حرم برای اجرای هرچه سریعتر مصوبات جلسات شد.

استاندار قم با بیان اینکه به بهسازی اطراف حرم مطهر باید در سطح ملی بایستی نگاه شود گفت: پیگیر تخصیص اعتبارات خاص برای این طرح ها از مسئولان کشور هستیم.

آیت الله سعیدی نیز در این جلسه ضمن تسلیت شهادت حضرت زهرا (س) گفت: حرم حضرت معصومه (س) یکی از مهمترین مقاصد مسافرین به قم است و از این جهت بایستی به طرح های پیرامونی این حرم مقدس توجه ویژه صورت بگیرد.

وی با بیان اینکه عملکرد مسئولین در اطراف حرم محل قضاوت مردم نسبت به مدیران استان است افزود: در قم مدیران و مسئولان همدل هستند و همخوانی دارند و هیچ کسی در شرایط حاضر به دنبال رقابت و یا اختلال نیست.

تولیت آستانه مقدسه حضرت معصومه (س) ادامه داد: اگرچه محدودیت های مالی را شاهد هستیم، ولی همدلی مسئولان می تواند مشکلات را حل کند.

همچنین محسن بهشتی معاون امور عمرانی استاندار قم با بیان اینکه تامین زیرساخت ها از اولویت های اجرای پروژه های مرتبط با نوسازی اطراف حرم مطهر است گفت: در بعضی موارد مجبور به اصلاح شبکه آب قبل از اصلاح سطح شده ایم تا از دوباره کاری های بعدی جلوگیری شود.

وی افزود: برای اجرای پروژه های پیرامون حرم اعتبارات زیادی لازم است و از اینرو نیازمند حمایت های ملی هستیم.

علیرضا خاکی مدیر عامل سازمان نوسازی و بهسازی اطراف حرم در این جلسه گزارشی از آخرین وضعیت طرح ساماندهی میدان میوه و تره بار قم ارائه داد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز