مدیر حوزه‌های علمیه:

برگزاری نمایشگاه کتاب دین فرصت و ظرفیت عظیمی است

۱۳۹۶/۱۲/۰۲ - ۰۷:۴۳:۰۴
کد خبر: ۶۷۹۹۹۱
برگزاری نمایشگاه کتاب دین فرصت و ظرفیت عظیمی است
امام جمعه قم گفت: نمایشگاه بین‌المللی کتاب دین فرصت و ظرفیت بسیار عظیمی است اما با توجه به ظرفیتی که استان قم دارد، همچنان نیز امکان پیشرفت کمی و کیفی در برگزاری این نمایشگاه وجود دارد.

به گزارش خبرگزاری برنا از قم به نقل از ستاد خبری پنجمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب دین، آیت‌الله علیرضا اعرافی در حاشیه بازدید از پنجمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب دین اظهار کرد: نمایشگاه کتاب دین در سال‌های گذشته نیز در شهر قم برگزار شده بود ولی نمایشگاه سال جاری با سال‌‌های گذشته تفاوت زیادی دارد و امسال شاهد یک پیشرفت و جهش در برگزاری آن هستیم.

وی با اشاره به برگزاری پنجمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب دین در قم افزود: در شهر قم از سراسر کشور و بیش از ۱۰۰ کشور دنیا اندیشمند و پژوهشگر حضور دارند و هیچ شهری در کشور ظرفیت استان قم را ندارد و همین ظرفیت است که قم را از دیگر شهرها متمایز می‌کند.

مدیر حوزه‌های علمیه خاطرنشان کرد: افزایش حضور ناشران داخلی، حضور ناشرانی از کشور‌های عربی و مسلمانان، استقبال بسیار خوب مردم، عرضه‌ کتاب‌ به زبان‌های دیگر و اختصاص بخش ویژه‌ای به کتاب‌های کودک و نوجوان در این دوره از نمایشگاه بسیار درخشان و ارزشمند است.

وی ادامه داد: نمایشگاه بین‌المللی کتاب دین فرصت و ظرفیت بسیار عظیمی است اما با توجه به ظرفیتی که استان قم دارد، همچنان نیز امکان پیشرفت کمی و کیفی در برگزاری این نمایشگاه وجود دارد.

امام جمعه قم در پایان با بیان اینکه در ایام برگزاری نمایشگاه، نماز جمعه در حرم مطهر برپا می‌شود گفت: برگزاری نمایشگاه در مصلی قدس و پیوند کتاب و مصلی امری بسیار پسندیده است.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز