رئیس سازمان دارالقرآن الکریم مطرح کرد

لزوم افزایش تولید محتواهای قرآنی در ایران

۱۳۹۶/۱۲/۰۴ - ۱۳:۳۶:۵۹
کد خبر: ۶۸۰۸۸۶
لزوم افزایش تولید محتواهای قرآنی در ایران
رئیس سازمان دارالقرآن الکریم گفت: اکنون تولید محتواهای قرآنی به اندازه نیازهای جامعه نیست و باید علما در این زمینه بیشتر کار کنند.

به گزارش خبرگزاری برنا از قم، مهدی قره شیخلو امروز در مراسم اختتامیه یازدهمین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم دارالقرآن امام علی(ع) در بیت علامه طباطبایی با اشاره به فعالیت‌های دارالقرآن امام علی(ع) اظهار کرد: این دارالقرآن نمونه موفق یک کار مردمی در حوزه قرآن است و باید دارالقرآن امام علی(ع) الگویی برای حمایت‌های مردمی از اقدامات قرآنی باشد.

وی ادامه داد: قرار است که 150 جلسه تخصصی آموزش حفظ قرآن کریم با حمایت موسس دارالقرآن امام علی(ع) در سراسر کشور برپا شود، مسابقات این دارالقرآن در دو رشته حفظ و قرائت قرآن کریم است و امیدوارم که رشته تفسیر هم در این مسابقات در آینده داشته باشیم.

رئیس سازمان دارالقرآن الکریم در پایان خاطرنشان کرد: در این سازمان آمادگی داریم که در خدمت علما و اهل قلم برای تولید محتواهای قرآنی متناسب با مخاطبین باشیم، اکنون تولید این محتواها به اندازه نیازهای جامعه به لحاظ کیفیت، کمیت و تنوع نیست و باید علما در این زمینه بیشتر کار کنند، حتی امکان برگزاری جشنواره ای از تولیدات قرآنی به صورت سالیانه وجود دارد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز