امیرآبادی:

سازمان های تابعه نباید حیاط خلوت شهرداری باشند/انتقاد از یکی از سازمان های شهرداری

۱۳۹۶/۱۲/۰۹ - ۱۱:۳۲:۵۶
کد خبر: ۶۸۳۰۶۰
سازمان های تابعه نباید حیاط خلوت شهرداری باشند/انتقاد از یکی از سازمان های شهرداری
نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی با اشاره به فعالیت سازمان های تابعه شهرداری قم گفت: این سازمان ها ۷۰۰ میلیارد تومان بودجه دارند و نکند که سازمان ها حیاط خلوت شهرداری ها شود.

به گزارش خبرگزاری برنا از قم، احمد امیرآبادی در سی و ششمین جلسه علنی و رسمی شورای اسلامی شهر قم گفت: در ابتدا از شهرداری و شورا که تلاش شبانه روزی برای بررسی بودجه داشتند، قدردانی می کنم.

وی گفت: ابنکه نسبت بودجه جاری به عمرانی 21 به 79 درصد دیده شده، نسبت مناسبی است و در اصول بوجه نویسی هر چه بودجه عمرانی نسبت بالا باشد نشان از بهره بری و اشتغال دارد و به اقتصاد مقاومتی نیز توجه شده است.

نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی با اشاره به فعالیت سازمان های تابعه شهرداری قم گفت: این سازمان ها 700 میلیارد تومان بودجه دارند و نکند که سازمان ها حیاط خلوت شهرداری ها شود.

امیرآبادی گفت: به طور کلی در کشور آنچه می بینیم برخی از درصد ها به سازمان ها داده می شود که باید مراقب بود و بدانیم که عوارض مردم امانتی است و باید برای ریال به ریال آن جواب دهیم.

وی به فعالیت سازمان های شهرداری اشاره کرد و با انتقاد از یکی از سازمان های شهرداری قم گفت: بنده گزارشی از وضعیت سازمان ها نداشتم و چند روز پیش مسئول یکی از سازمان ها گزارشی داد که اصلا راضی کننده نبود و عملکرد مناسبی نداشت و آمارها هم دقیقی هم نبود.

نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی گفت: در شهر کارها بر اساس نظم باید پیش برود و به مجموعه شهری کمک خواهیم کرد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز