مدیرکل دفتر امور اجتماعی و فرهنگی استانداری قم مطرح کرد

ضرورت همکاری تمام دستگاه‌های استان برای برگزاری یادواره ملی شهدای جوان مدافع حرم

۱۳۹۷/۰۲/۰۹ - ۱۰:۲۲:۰۱
کد خبر: ۷۰۲۱۶۲
ضرورت همکاری تمام دستگاه‌های استان برای برگزاری یادواره ملی شهدای جوان مدافع حرم
مدیرکل دفتر امور اجتماعی و فرهنگی استانداری قم با اشاره به برگزاری یادواره ملی شهدای جوان مدافع حرم در قم گفت: از تمام دستگاه‌های استان قم درخواست می‌شود که برای برگزاری این جشنواره همکاری لازم را داشته باشند.

به گزارش خبرگزاری برنا از قم، عطاءالدین قاسمی در جلسه کارگروه تخصصی اجتماعی و فرهنگی استان قم که به ریاست احد جمالی  معاون سیاسی امنیتی استاندار در تالار امام جواد(ع) استانداری برگزار شد اظهار کرد: همانگونه که مقام معظم رهبری فرموده‌اند که اگر تلاشی صورت گیرد نتیجه حاصل خواهد شد، در زمینه رفع آسیب‌های اجتماعی در استان قم نیز اگر مسؤولان استان دست به دست هم دهند حتما نتایج مثبتی رقم خواهد خورد.

وی در ادامه عنوان کرد: یادواره ملی شهدای جوان مدافع حرم پنج‌شنبه 13 اردیبهشت ماه ساعت 16:30 در سالن همایش مرکز فقهی ائمه اطهار (ع)در قم برگزار می‌شود که در این یادواره از خانواده‌های شهدای جوان مدافع حرم از سراسر کشور تقدیر می‌شود.

مدیرکل دفتر امور اجتماعی و فرهنگی استانداری قم افزود: در یادواره ملی شهدای جوان مدافع حرم از خانواده‌های شهدای جوان لشکر فاطمیون و تیپ زینبیون هم تقدیر خواهد شد، از تمام دستگاه‌های استان قم درخواست می‌شود که برای برگزاری این جشنواره همکاری لازم را داشته باشند.

قاسمی در ادامه با اشاره به تصمیم دستگاه‌های مختلف استان قم مبنی بر تجلیل از فرزندان و خانواده‌های شهدای مدافع حرم در آستانه روز مقاومت و پایداری تصریح کرد: برای تجلیل از خانواده شهدا باید جنبه‌های تکریم مدنظر گرفته شود مثلا در این زمینه اهدای یک پتو به عنوان هدیه به فرزند شهید نه تنها تکریم محسوب نمی‌شود بلکه جلوه خوبی ندارد و بهتر است اگر تصمیم بر تجلیل از خانواده شهدا گرفته می‌شود با اهدای لوح و هدایای درخور شأنیت آنان از آنان تجلیل کرد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز