مدیرعامل سازمان پارک‌ها و فضای سبزشهرداری قم:

نیروگاه خورشیدی ۱۰۰ کیلوواتی در قم احداث می شود

۱۳۹۷/۰۲/۱۸ - ۰۹:۴۶:۰۹
کد خبر: ۷۰۴۷۷۰
نیروگاه خورشیدی ۱۰۰ کیلوواتی در قم احداث می شود
مدیرعامل سازمان پارک‌ها و فضای سبز شهرداری قم از احداث نیروگاه خورشیدی ۱۰۰ کیلوواتی با اعتباری بالغ بر ۶ میلیارد ریال خبر داد.

به گزارش خبرگزاری برنا از قم، پیام جوادیان با اشاره به پروژه‌های سازمان پارک‌ها در زمینه بهره‌گیری از انرژی‌های جدید، اظهار داشت: با توجه به نیاز نیروگاه‌های برق سیکل ترکیبی به سوخت‌های فسیلی و محدودیت شدید در تأمین ذخایر سوخت‌های فسیلی و هزینه‌های گزاف در تولید، انتقال و نگهداری برق این نیروگاه‌ها، امروزه اکثر کشورهای پیشرفته و حتی کشورهای در حال توسعه نیز به سمت تولید برق از طریق انرژی‌های تجدید پذیر به فراخور منابع موجود در کشور خود رفته‌اند.

وی افزود: در سازمان پارک‌ها و فضای سبز نیز در همین راستا و به منظور فرهنگ سازی و ترویج احداث نیروگاه‌های تجدید پذیر، مقرر شد نسبت به احداث یک واحد نیروگاه ۱۰۰ کیلوواتی خورشیدی با اعتباری بالغ بر ۶ میلیارد ریال در سایت تحقیقاتی تولید گیاهان زینتی واقع در بوستان غدیر به صورت مشارکتی با بخش خصوصی اقدام شود.

مدیرعامل سازمان پارک‌ها و فضای سبز شهرداری قم ادامه داد: اقدامات اولیه در این خصوص انجام شده و امیدواریم تا یک ماه آینده پس از انتخاب پیمانکار نسبت به احداث نیروگاه مذکور اقدام شود.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز