استاندار قم عنوان کرد

لزوم ارتقا کیفیت تولیدات داخلی

۱۳۹۷/۰۳/۰۲ - ۱۳:۲۵:۱۰
کد خبر: ۷۱۰۳۸۹
لزوم ارتقا کیفیت تولیدات داخلی
استاندار قم گفت: خرید کالای ایرانی در گرو کیفیت تولیدات و شرایط لازم است تا بتوان شعار سال را تحقق بخشید اگر این اتفاق بیفتد می توان به اهداف مورد نظر دست یافت.

به گزارش خبرگزاری برنا از قم، سید مهدی صادقی امروز در جلسه ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی در استانداری قم با تاکید بر پیگیری مصوبات و طرح های اقتصادی در سطح استان عنوان کرد: احداث گلخانه یکی از طرح های مهم اقتصادی است که به طور جدی باید در زنجیره اشتغال و ارزش افزوده ای که ایجاد می کند برنامه‌ریزی شود.

استاندار قم افزود: حفظ و رونق گلخانه‌ها مستلزم توجه به حمل و نقل است و می‌تواند ارزش افزوده را موجب شود؛ در این راستا با تمهیداتی که در رابطه با فرودگاه در قم اندیشیده شده، امید است شرایط مناسبی را برای قم و استان های اطراف در تمرکز دهی حمل و نقل محصولات فراهم سازد.

وی تصریح کرد: همچنین تاسیس سردخانه و تشکیل تعاونی در خصوص میوه، طرحی مهم و اقتصادی است و ایجاد سرمایه گذاری برای راه اندازی سردخانه که امری ضروری است می تواند از هدر رفت محصولات به خوبی جلوگیری کند.

صادقی در مورد کالای ایرانی نیز بیان کرد: همه موظفیم با توجه به علاقه‌ای که به توسعه اقتصادی‌مان داریم در تحقق این شعار گام برداریم.

وی اظهار کرد: امید است کالای ایرانی بتواند طرفدار ایرانی داشته باشد و جزء الویت های مردم در خرید باشد و در این مسیر اقدامات خاص به لحاظ فرهنگی و اجرایی انجام پذیرد؛ بر این اساس کارگروهی با دبیری اداره کل صنعت و معدن و تجارت تشکیل شود تا این موضوع را رصد کنند و در رابطه با خرید کالای ایرانی سیاست های لازم اجرایی شود و این فرهنگ توسعه یابد.

وی گفت: خرید کالای ایرانی در گرو کیفیت تولیدات و شرایط لازم است تا بتوان شعار سال را تحقق بخشید اگر این اتفاق بیفتد می توان به اهداف مورد نظر دست یافت.

صادقی عنوان کرد: شهرک چاپ و نشر به واسطه مصوبه‌ای که از سوی دولت دارد نباید به منظور نظارت بر آن موانعی تراشیده شود بلکه باید مصوبه به خوبی باید دنبال شود.

وی خاطرنشان کرد: باید با راهکارهایی که وجود دارد این طرح به خوبی پیگیری شده و از حالت بلاتکلیفی خارج شود تا ظرفیت های شهرک مورد استفاده همگان قرار گیرد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز