توسط بازرسان مرکز بهداشت استان قم صورت گرفت

معدوم سازی ۵ تن مواد غذایی در قم

۱۳۹۷/۰۳/۱۹ - ۱۳:۴۰:۲۳
کد خبر: ۷۱۵۶۵۱
معدوم سازی ۵ تن مواد غذایی در قم
توسط بازرسان بهداشت محیط از ابتدای ماه مبارک رمضان نزدیک 5 تن مواد غذایی در قم معدوم شده است.

به گزارش خبرگزاری برنا از قم و به نقل از روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی قم، دکتر حسن ایزانلو معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی قم با بیان مطلب فوق گفت: با قرار گرفتن در آستانه ماه مبارک رمضان طرح تشدید نظارت های بهداشتی مرکز بهداشت استان قم از 22 اردیبهشت ماه آغاز شد که همچنان ادامه خواهد داشت.

وی بیان داشت: طی این مدت 3 هزار و 155 بازدید و نظارت بهداشتی بر مراکز تهیه و توزیع مواد غذایی، اماکن بین راهی، عمومی، مساجد و اماکن متبرکه انجام شده و 299 مورد نمونه برداری از آب آشامیدنی و 129 مورد نمونه برداری از مواد غذایی نیز انجام شده است.

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی قم گفت: همچنین از ابتدای طرح تاکنون، 4712 کیلو مواد غذایی غیرقابل مصرف و فاسد از چرخه مصرف و عرضه خارج و یا معدوم شد.

دکتر ایزانلو گفت: به منظور حفظ سلامت مومنین و روزه داران، علاوه بر مراکز و اماکن مذکور، نظارت بر شیرینی فروشی ها، کارگاه های قنادی، مراکز تهیه و فروش آش و حلیم، زولبیا و بامیه فروشی ها و مساجد، تکایا، ایستگاه های صلواتی و موکب ها تشدید یافته و با استفاده از تجهیزات پرتابل بازرسی تعداد 1636 مورد سنجش با این تجهیزات انجام پذیرفته است.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز