معاون هماهنگی امور زائرین استانداری قم مطرح کرد

لزوم استفاده از ظرفیت مردم در برگزاری جشن‌های دهه کرامت در قم

۱۳۹۷/۰۴/۰۷ - ۰۹:۱۰:۴۰
کد خبر: ۷۲۳۱۸۵
معاون هماهنگی امور زائرین استانداری قم گفت: به مناسبت دهه کرامت جشن‌های ویژه ای در استان خواهیم داشت و باید از تمام ظرفیت دستگاه‌های اداری و مردم در این زمینه استفاده کنیم.

به گزارش خبرگزاری برنا از قم، یونس عالی پور در جلسه ستاد تسهیلات زائرین و خدمات سفر استان قم در تالار امام جواد(ع) استانداری با اشاره به جشن‌های دهه کرامت اظهار کرد: این جشن‌ها هر سال در سراسر کشور به خصوص شهرهای مشهد و قم برگزار می‌شود و باید به دنبال تقویت این جشن‌ها در شهر قم باشیم.

وی ادامه داد: در مناسبت‌هایی همچون دهه کرامت، باید فضای شهر به صورت کامل بیانگر فضای متناسب با این دهه باشد و چهره شهر قم تغییر پیدا کند، دستگاه‌های مختلف و اصناف استان قم باید در دهه کرامت خدمات ویژه ای را به مردم و زائرین ارائه بدهند.

معاون هماهنگی امور زائرین استانداری قم افزود: ستاد تسهیلات زائرین همیشه در مناسبت‌های مختلف برنامه‌های ویژه ای برگزار می‌کند، مشکل پارکینگ یکی از مشکل‌های اساسی در ایام پرتردد در استان قم است.

عالی پور، ایجاد یک برند برای استان قم را ضروری دانست و تصریح کرد: امکان عرضه چنین برند ویژه ای به عنوان نماد استان قم در داخل و خارج کشور وجود دارد.

وی ادامه داد: استفاده از ظرفیت مردمی مورد تاکید مدیران استان قم است، عملکرد مدیران استان بر روی زائران تاثیر می‌گذارد.

معاون هماهنگی امور زائرین استانداری قم در پایان خاطرنشان کرد: به مناسبت دهه کرامت جشن‌های ویژه ای در استان خواهیم داشت و باید از تمام ظرفیت دستگاه‌های اداری و مردم در این زمینه استفاده کنیم.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز