همایش بزرگ امامزادگان همزمان با دهه کرامت در استان قم برگزار می‌شود

۱۳۹۷/۰۴/۱۱ - ۰۸:۱۱:۰۷
کد خبر: ۷۲۴۴۷۴
همایش بزرگ امامزادگان همزمان با دهه کرامت در استان قم برگزار می‌شود
مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان قم گفت: همایش بزرگ امامزادگان همزمان با دهه کرامت با حضور تولیت آستان مقدس حضرت معصومه(س) در امامزاده سید معصوم در منطقه نیروگاه قم برگزار می‌شود.

به گزارش خبرگزاری برنا از قم، حجت‌الاسلام سید اسماعیل حسینی مقدم در دیدار اعضای شورای هماهنگی بزرگداشت دهه کرامت با آیت‌الله سعیدی که در حرم مطهر برگزار شد، اظهار داشت: سازمان اوقاف و امور خیریه قم برنامه‌های ویژه‌ای را برای دهه کرامت در نظر گرفته است.

وی با اشاره به برخی از برنامه‌های اداره کل اوقاف و امور خیریه قم در دهه کرامت افزود: اعزام مبلغ یکی از مهم‌ترین برنامه‌هایی بوده که اداره کل اوقاف و امور خیریه قم در ایام دهه کرامت انجام می‌دهد.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان قم گفت: برپایی خیمه‌های معرفت ازجمله طرح‌های بسیار موفق اداره کل اوقاف  و امور خیریه استان قم در ایام عید نوروز 97 بود که با استقبال قابل‌توجهی از سوی علاقه‌مندان روبه‌رو شده است، طرح برپایی خیمه‌های معرفت در ایام دهه کرامت در استان قم دایر می‌شود.

حسینی مقدم برگزاری همایش بزرگ امامزادگان قم را مورد توجه قرار داد و تأکید کرد: همایش بزرگ تجلیل از امامزادگان هم‌زمان با دهه کرامت با حضور تولیت آستان مقدس حضرت معصومه(س) در امامزاده سید معصوم در منطقه نیروگاه قم برگزار می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: اجرای برنامه‌های متنوع فرهنگی در سطح بقاع متبرکه، برگزاری جشن و محافل انس با قرآن کریم از دیگر برنامه‌های مهمی بوده که در دهه کرامت در سطح بقاع متبرکه استان قم انجام می‌شود که امید می‌رود مورد استقبال شهروندان و زائران قرار گیرد.

مدیرعامل بنیاد بین‌المللی امام رضا(ع) نیز با اشاره به آمادگی‌های صورت گرفته برای برپایی باشکوه جشن‌های دهه کرامت تأکید کرد: از چند ماه گذشته مقدمات برگزاری باشکوه جشن‌های دهه کرامت به‌ویژه در سه استان قم، مشهد و فارس انجام‌شده است.

محمدرضا برازش ادامه داد: در مسابقه کتاب‌خوانی ویژه دهه کرامت که در سال 96 برگزار شد، بیش از 750 هزار نفر شرکت بودند همچنین بیش از 140 هزار نقاشی به دبیرخانه جشنواره ارسال‌شده بود.

وی عنوان کرد: مرقد مطهر امام هشتم(ع) هم‌زمان با سالروز میلاد با حضور بیش از 10 هزار نفر از بانوان گل‌باران می‌شود، برنامه‌ریزی‌های ویژه‌ای برای برگزاری مراسم جشن و فعالیت‌های فرهنگی در کشورهای دیگر دنیا با تعامل مجمع جهانی تقریب مذاهب صورت گرفته است.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز