رئیس دانشگاه علوم پزشکی قم عنوان کرد

شفافیت و برنامه ریزی مدون در کارها اولویت است/اجازه القا یاس و ناامیدی را نمی دهیم

۱۳۹۷/۰۴/۱۱ - ۱۳:۰۴:۴۹
کد خبر: ۷۲۴۶۶۵
شفافیت و برنامه ریزی مدون در کارها اولویت است/اجازه القا یاس و ناامیدی را نمی دهیم
رئیس دانشگاه علوم پزشکی قم گفت: شفافیت و برنامه ریزی مدون در کارها امر مهمی است که همواره در اولویت قرار گرفته و بر اساس آن باید پیش برویم.

به گزارش خبرگزاری برنا از قم به نقل از روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی قم، دکتر ابوالفضل ایرانی خواه امروز در نشست صمیمانه رئیس دانشگاه علوم پزشکی قم با مدیران ستادی دانشگاه گفت: در ابتدا از خدمات همه همکاران که با همفکری و تلاش در راستای خدمات رسانی به مردم تلاش می کنند، قدردانی می کنم و باید بدانیم که هیچ چیز ارزشمندتر از خدمت به مردم نیست.

وی بیان داشت: در روند اجرای کارها، قطعا مشکلاتی هم پیش می آید که برطرف کردن مسائل توسط مدیران باید انجام و اجازه ندهند که روند خدمت رسانی به مردم کمرنگ شود.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی قم با اشاره به تلاش دشمنان برای ایجاد یاس و ناامیدی در کشور گفت: یکی از مسائل مهم این است که اجازه ندهیم این تلاش های مایوس کننده دشمنان اثرگذار بوده و القا نشود و باید بدانیم که از اول انقلاب هم این تلاش های دشمنان هیچ زمان تاثیر خود را نگذاشته و نظام اسلامی با افتخار در حال پیشرفت است.

دکتر ایرانی خواه به نیروی انسانی در دستگاه ها اشاره کرد و گفت: نیروی انسانی مهمترین سرمایه در دستگاه به شمار می رود و حفظ این نیرو باید همواره مورد اهتمام باشد.

وی شفافیت در امور کاری، برنامه ریزی مدون، لزوم یکپارچگی در کارها، بهره گیری از نظرات کارشناسی، جلوگیری از روزمرگی، اشرافیت برکارها و... را از مهمترین مسائل در دستور کار مدیران عنوان کرد.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی قم به جایگاه دانشگاه اشاره کرد و گفت: دانشگاه علوم پزشکی قم دستگاهی است که از پیش از تولد تا بعد از مرگ افراد با انسان ها سر و کار دارد و با توجه به این جایگاه، نباید لحظه ای در خدمات رسانی به مردم تعلل ایجاد شود.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز