شهردار منطقه ۸ قم:

سرانه فضای سبز در منطقه ۸ بیش از ۲۰ متر است

۱۳۹۷/۰۵/۰۴ - ۰۸:۳۷:۵۹
کد خبر: ۷۳۳۵۹۹
سرانه فضای سبز در منطقه ۸ بیش از ۲۰ متر است
شهردار منطقه ۸ قم گفت: مطالبات بیشتر شهروندان شهر توسعه فضای سبز شهری است که خوشبختانه سرانه فضای سبز در منطقه ۸ بیش از ۲۰ متر است و بهترین سرانه فضای سبز را در میان دیگر مناطق استان داریم.

به گزارش خبرگزاری برنا از قم، ابوالفضل مستقیمی در آیین افتتاح ۲۵ پروژه منطقه ۸ قم که در مسجد فاطمه‌الزهرا(س) برگزار شد، اظهار کرد: براساس برنامه‌ ریزی‌های صورت گرفته سال جاری سال بسیار خوبی برای پردیسان خواهد بود و این منطقه توسعه بسیار خوبی خواهد داشت.

شهردار منطقه ۸ قم افزود: امروز بلوار آیت‌الله بروجرودی از بزرگترین پروژه‌های شهر قم با اعتبار حدود ۱۳۰ میلیارد تومان افتتاح شد و شهروندان پردیسان از این پس می‌توانند از این بلوار استفاده کنند.

مستقیمی با اشاره به بهره‌برداری ۲۵ پروژه‌ منطقه ۸ قم، خاطرنشان کرد: این ۲۵ پروژه با اعتبار ۲۶ میلیارد تومان افتتاح می‌شود که احداث بوستان انقلاب، احداث کمپ بوستان غدیر، احداث بوستان دهلاویه، احداث لکه‌های سبز مسکن مهر، احداث انهار خیابان‌های استقلال، بصیرت و موتلفه، جدول‌گذاری در خییابان‌های ۲۲ بهمن و شهروند و اصلاح هندسی منطقه از جمله این پروژه‌ها است.

وی ادامه داد: مطالبات بیشتر شهروندان شهر توسعه فضای سبز شهری است که خوشبختانه سرانه فضای سبز در منطقه ۸ بیش از ۲۰ متر است و بهترین سرانه فضای سبز را در میان دیگر مناطق استان داریم؛ همچنین در نظر داریم که ۵ بوستان دیگر در محله‌های مسکن مهر احداث تا پایان سال در این منطقه احداث کنیم.

شهردار منطقه ۸ قم ضمن تشکر از حمایت‌های شهرداری و شورای اسلامی شهر قم، گفت: ما با همراهی و همکاری شهروندان در سال ۱۳۹۶ و ۱۳۹۷ از نظر پاسخگویی به ارباب رجوع رتبه اول را در میان مناطق هشتگانه شهرداری کسب کردیم؛‌همچنین در مسئله تفکیک زباله در مبدا نیز منطقه ۸ رتبه اول را کسب کرده است و امیدواریم که این کار ادامه پیدا کند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز