آغاز عملیات بهسازی تاسیسات سالن ۲ هزار نفری قم

۱۳۹۷/۰۵/۰۷ - ۰۸:۱۸:۵۴
کد خبر: ۷۳۴۵۶۸
آغاز عملیات بهسازی تاسیسات سالن ۲ هزار نفری قم
کارشناس فنی اداره کل ورزش و جوانان استان قم گفت: با پیگیری مجددانه شخص مدیرکل ورزش و جوانان استان اعتباری برای انجام تعمیرات و رفع مشکلات سالن دو هزار نفری مجموعه ورزشی شهید حیدریان قم برای افزایش رضایت مندی استفاده کنندگان درنظرگرفته شد و در کمترین زمان ممکن عملیات عمرانی با جذب اعتبار و تسریع در رفع مشکلات آغاز شده است.

به گزارش خبرگزاری برنا از قم، سید مهدی میرابراهیم در حاشیه بازدید مدیر کل و معاون توسعه منابع و پشتیبانی اداره کل ورزش و جوانان استان قم از روند بهسازی و بروزرسانی تاسیسات سالن دو هزار نفری مجموعه ورزشی شهید حیدریان در گفت و گوی خود با واحد خبر روابط عمومی اظهار داشت: با پیگیری مجددانه شخص مدیرکل ورزش  و جوانان  استان  اعتباری برای انجام تعمیرات و رفع مشکلات سالن دو هزار نفری در جهت افزایش میزان رضایت مندی استفاده کنندگان درنظرگرفته شده است.

وی عنوان کرد: ازآنجایی که سالن دو هزار نفری مجموعه ورزشی شهید حیدریان تنها مرکز اصلی برگزاری مسابقات تیم های ورزشی فوتسال، فعالیت های آموزشی و ورزشی استان می باشد و با توجه به این امر که در طول سالیان گذشته با مشکلاتی نظیر گرمایش وسرمایش و...دست به گریبان بوده است و این مشکلات موجبات کاهش کیفیت خدمات دهی به ورزشکاران و استفاده کنندگان شده بود، عملیات بهسازی آن در موارد مختلف در دستور کار قرار گرفت.

کارشناس فنی تاسیسات اداره کل ورزش و جوانان استان قم تصریح کرد: با پیگیری مجددانه شخص خود مدیرکل ورزش  و جوانان  استان  اعتباری برای  انجام تعمیرات در جهت رفع مشکلات و همچنین از همه بارزتر افزایش رضایت مندی استفاده کنندگان درنظرگرفته شد و عملیات عمرانی با جذب اعتبارات لازم در این خصوص و تسریع در رفع  مشکلات آغاز شده است.

میرابراهیم خاطر نشان کرد: بی شک  موضوع مستهلک شدن سیستم بردوتی و گرمایشی و حتی بخش های رفاهی این سالن مانند سرویس های بهداشتی و رختکن ها باعث ایجاد مشکلاتی برای ورزشکاران کرده بود و حتی در مواردی برای میزبانی هیئت های ورزشی از مسابقات مختلف کشوری را با مشکل روبرو کرده بود که امید است بتوان پس از اتمام عملیات عمرانی موجبات افزایش رضایت مندی جامعه ورزش فراهم شود.

وی در شرح عملیات عمرانی در حال انجام ورزشگاه دو هزار نفری شهید حیدریان قم افزود:با توجه به مستهلک شدن و ناکارآمدی سیستم سرمایشی و گرمایشی مرکزی و همچنین هواسازی مربوطه نصب وراه اندازی سیستم جدید اولین موردی بوده که در دستور کار قرار گرفته است و بسیاری از مراحل آن به اتمام رسیده است.

کارشناس فنی تاسیسات اداره کل ورزش و جوانان استان قم ادامه داد: تعویض تابلوهای برق مستهلک و بروزرسانی سیستم تاسیسات برق و همچنین تابلوهای مربوطه علاوه بر رفع مشکلات موجود در سیستم برق سالن فوق موجبات افزایش ایمنی بیشتر را فراهم کرده است که این مورد نیز در حال اجرا است.

میرابراهیم بیان کرد: یکی از اصول اولیه و ابتدای هر مکان ورزشی دارا بودن سرویس های بهداشتی برای تماشاگران و رخت کن های مناسب برای تیم های ورزشی در مجموعه های ورزشی است که این مساله نیز برای سالن دو هزار نفری به مرور زمان دارای مشکلاتی شده بود که تعمیر و بهسازی آنها از دیگر مواردی است که در سالن دو هزار نفری شهید حیدریان در دست تعمیر است.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز