مدیرکل ورزش و جوانان استان قم خبر داد

شناسایی ۶۲ شهید ورزشکار در قم/زندگینامه شهدای ورزشکار

۱۳۹۷/۰۵/۰۸ - ۰۲:۰۰:۰۰
کد خبر: ۷۳۴۶۰۰
شناسایی ۶۲ شهید ورزشکار در قم/زندگینامه شهدای ورزشکار
مدیر کل ورزش و جوانان استان قم با اشاره به برگزاری مسابقه های ورزشی به نام شهدا گفت: چاپ و نشر آثاری از جمله زندگی نامه شهید حیدریان، یاد قهرمان، سهمیه ای برای بهشت و گمنام آشنا توسط هیات های ورزشی و تشکل ها و همچنین تولید کلیپ 45دقیقه ای شهدای شاخص ورزشکار از دیگر اقدامات انجام شده است.

به گزارش خبرگزاری برنا از قم، حسن عابدی با اشاره به شناسایی 62 شهید ورزشکار در استان و ثبت هویت آنها در سامانه وزارت ورزش و جوانان گفت: سال گذشته 148شهید دفاع مقدس و مدافع حرم تکریم شدند که این امر منجر به انتخاب قم به عنوان استان برتر کشور در زمینه تجلیل از خانواده شهدا گردید.

وی همچنین با اشاره به برگزاری کنگره ملی شهدای مدافع حرم کشور برای نخستین بار در قم، افزود: در راستای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت مجموعه های ورزشی قم به نام شهدا نامگذاری می شود.

وی با اشاره به برگزاری مسابقه های ورزشی به نام شهدا گفت: چاپ و نشر آثاری از جمله زندگی نامه شهید حیدریان، یاد قهرمان، سهمیه ای برای بهشت و گمنام آشنا توسط هیات های ورزشی و تشکل ها و همچنین تولید کلیپ 45دقیقه ای شهدای شاخص ورزشکار از دیگر اقدامات انجام شده است.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز