معاون فنی و عمرانی شهردار قم:

۱۰۰ هزار مترمکعب مصالح کمتری در پروژه بلوار آیت‌الله بروجردی استفاده شد

۱۳۹۷/۰۵/۰۹ - ۰۹:۴۲:۴۰
کد خبر: ۷۳۵۴۶۹
۱۰۰ هزار مترمکعب مصالح کمتری در پروژه بلوار آیت‌الله بروجردی استفاده شد
معاون فنی و عمرانی شهردار قم با بیان اینکه 100 هزار مترمکعب مصالح کمتری در پروژه بلوار آیت‌الله بروجردی استفاده شده است افزود: روسازی این پروژه از نظر دوام بسیار شرایط خوبی خواهد داشت و سال‌های سال پروژه نیاز به تخریب و بهسازی روکش ندارد.

به گزارش خبرگزاری برنا از قم، علیرضا قاری قرآن در پنجاه و ششمین جلسه علنی شورای اسلامی شهر قم که به ریاست عبدالله جلالی و با حضور شهردار قم، در سالن جلسات ساختمان شهید باکری برگزار شد، با بیان اینکه بلوار آیت‌الله بروجردی یکی از پروژه‌های ویژه شهرداری است که از آغاز فعالیت دوره جدید مدیریت شهری آغاز شد اظهار کرد: این پروژه به طول 9.5 کیلومتر حدفاصل انسجام تا شهرک قدس و پردیسان اجرایی شده است.

وی با اشاره به تقاطع غیرهمسطح بلوار آیت الله بروجردی در تلاقی پردیسان تصریح کرد: این بخش در محدوده خارج از شهر است و بر عهده اداره کل راه و شهرسازی استان؛ با افتتاح این بلوار، بلوار غدیر حتما از شرایط ترافیکی نامناسب خارج خواهد شد.

معاون فنی و عمرانی شهردار قم با تاکید بر اینکه برای تکمیل رینگ ترافیکی این بخش شهر نیازمند اتصال پل پردیسان به جاده اراک است افزود: تقاطع کریمه، میدان ولیعصر و بزرگراه امام علی نیز در حال آماده سازی است.

وی با بیان اینکه محور جمهوری نیز تا حدود زیادی در اختیار مردم قرار گرفته است اظهار کرد: تملکات ادامه مسیر هم در حال انجام است و امیدواریم در آینده نه چندان دور شاهد تکمیل مسیر و پروژه‌های مرتبط با آن باشیم.

قاری قرآن با تاکید بر اینکه در پروژه آیت‌الله بروجردی قرارداد 70 میلیارد تومانی با بنیاد مسکن انقلاب اسلامی داشتیم تصریح کرد: پروژه در سه فاز برنامه‌ریزی و مورد بهره‌برداری قرار گرفت؛ این پروژه چند نکته اساسی دارد که یکی از آنها اجرای روسازی بتنی است. اجرای بتن RCC در کشور زیاد مرسوم نیست و شهرداری تلاش کرد که کاری که از نظر تحقیقاتی مطلوب بوده را با وجود مشکلات در دستور کار قرار دهد.

وی با بیان اینکه 100 هزار مترمکعب مصالح کمتری در پروژه بلوار آیت‌الله بروجردی استفاده شده است افزود: روسازی این پروژه از نظر دوام بسیار شرایط خوبی خواهد داشت و سال‌های سال پروژه نیاز به تخریب و بهسازی روکش ندارد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز