استاندار قم:

وظیفه خبرنگاران در جامعه امیدآفرینی و گسترش فضای نشاط است

۱۳۹۷/۰۵/۱۶ - ۰۹:۴۲:۰۶
کد خبر: ۷۳۸۰۶۵
وظیفه خبرنگاران در جامعه امیدآفرینی و گسترش فضای نشاط است
استاندار قم با صدور پیامی روز خبرنگار را به خبرنگاران استان تبریک گفت.

به گزارش خبرگزاری برنا از قم، در این پیام آمده است: فرارسیدن روز مهم خبرنگار را به همه تلاش گران عرصه اطلاع رسانی و خبر تبریک عرض می نمایم.

بدون شک نقش کلیدی و تأثیرگذار رسانه در دنیای امروز بر کسی پوشیده نیست و  بر خورداری از قدرت بالای اثرگذاری در اجتماع و شکل دهی به افکار عمومی، امروزه رسانه ها را به یکی از ارکان اصلی توسعه یافتگی جوامع تبدیل کرده است. در این بین عنصر حیاتی و مهم رسانه را، خبرنگاران تشکیل می دهند.

کسانی که با انتخاب حرفه سخت اما دارای جایگاه و شأنیت ارزشمند خبرنگاری و به عنوان وجدان بیدار، چشم بینا و زبان حقیقت جوی جامعه، وارد عرصه مقدس قلم و روشنگری شده و با تولید و انعکاس به موقع اخبار، پیام رسانی صادقانه و نقد منصفانه، موجبات تعالی فکری و فرهنگی جامعه را فراهم می کنند.

در شرایط حساس فعلی کشور، نقش خبرنگاران و اصحاب رسانه در  امیدآفرینی، ایجاد فضای شور و نشاط، تقویت انسجام و همگرایی ملی  و سوق دادن افکار عمومی به سمت مسائل و ارزش‌های قالب، به ویژه موضوع "حمایت از کالای ایرانی" یک نقش تأثیرگذار و  تعیین کننده

بوده و قلم های صادق، دلسوز  و مسؤلیت پذیر باید در خدمت پیشرفت کشور و حل مشکلات مردم قرار گیرد.

ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای گرانقدر خبر و رسانه به ویژه خبرنگار شهید محمود صارمی، مجدداً فرارسیدن هفدهم مرداد ''روز خبرنگار'' را به عموم فعالان این عرصه در کشور، خصوصاً خبرنگاران و جامعه خبری پرتلاش استان قم، صمیمانه تبریک و تهنیت گفته و توفیقات روز افزون آنان را از درگاه خداوند متعال مسألت دارم.

سید مهدی صادقی

استاندار قم

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز