آغاز توزیع کالاهای احتکار شده در قم

۱۳۹۷/۰۶/۱۱ - ۰۸:۵۳:۳۸
کد خبر: ۷۴۸۳۲۷
آغاز توزیع کالاهای احتکار شده در قم
معاون بازرگانی سازمان صنعت، معدن و تجارت قم گفت: فرآیند توزیع کالاهای احتکاری آغاز شده است و این روند برای تعادل بخشی به بازار سرعت می یابد.

به گزارش خبرگزاری برنا از قم، امیر محمدی چهر در این خصوص گفت: تاکنون تمام کاغذ گلاسه های کشف شده در قم، به دستور قاضی اداره کل تعزیرات حکومتی، میان چاپخانه داران استان توزیع شده است.

وی ادامه داد: 23 تن جو برای استفاده دامداران و هفت تن آب معدنی نیز با طی کردن مراحل قانونی و انجام قیمت گذاری در آستانه توزیع در بازار استان قرار دارد که این کار ظرف 24 ساعت آینده انجام می شود.

وی بیان کرد: لوازم التحریرهای کشف شده از انبار محتکران نیز در حال توزیع درمنطقه نیروگاه قم است و این روند در روزهای آینده نیز ادامه خواهد یافت.

محمدی چهرگفت: برای توزیع لاستیک های خودرو کشف شده در انبار محتکران نیز، اقدام های کارشناسی در دست اقدام است و پس از قیمت گذاری، فرآیند عرضه این محصول در کمتر از 24ساعت آینده، انجام خواهد شد.

وی افزود: در مورد محصول آلومینیوم احتکار شده نیز پرونده از طریق اداره کل تعزیرات حکومتی به دادگستری استان ارسال شده و حکم توسط این نهاد قضایی اجرایی می شود.

وی با اشاره به این که کالاهای احتکار شده در قم بر اساس قیمت کارشناسی در حال توزیع می باشد، ادامه داد: این مساله به دلیل استقبال مردم از این اجناس که قیمت مناسب تری نسبت به محصولات مشابه خود در بازار دارند به فرآیند تنظیم بازار استان کمک خواهد کرد.

معاون سازمان صنعت قم گفت: کالاهای کشف شده از انبار محتکران پس از طی مراحل قانونی و صدور احکام آن توسط اداره کل تعزیرات استان، با نظر کارشناسان قیمت گذاری و در بازار استان عرضه خواهد شد.

وی بیان کرد: شهروندان می توانند هر گونه گزارشی را در خصوص احتکار کالا به سامانه 124 سازمان صنعت، معدن و تجارت و 135 اداره کل تعزیرات استان گزارش دهند تا با متخلفان برخورد قانونی لازم صورت بگیرد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز