بهسازی بوستان ویژه بانوان قم/احداث پارک در کنار مساجد

۱۳۹۷/۰۶/۱۱ - ۰۹:۰۰:۰۸
کد خبر: ۷۴۸۳۳۴
بهسازی بوستان ویژه بانوان قم/احداث پارک در کنار مساجد
شهردار منطقه سه قم گفت: با پیگیری‌های انجام‌شده قرار بر این شده است که بودجه‌های از مسیر مجلس شورای اسلامی یا استان تأمین اعتبار شود تا با این ردیف‌های اعتباری با تملک ملک‌های کنار مساجد سرانه فضای سبز این مناطق را افزایش دهیم.

به گزارش خبرگزاری برنا از قم، سیدشمس‌الدین نعمتی با اشاره به مشکلات سرانه فضای سبز در مناطق بافت فرسوده منطقه سه قم، اظهار داشت: یکی از مشکلات مهم و شاخص منطقه سه که در دیدارهای مردمی همیشه مطرح است درخواست‌های مردمی در خصوص ایجاد فضای سبز در مناطق بافت فرسوده است، مناطق اسماعیل‌آباد، توانیر و ... ازجمله این مناطق هستند که توسعه فضای سبز در آن‌ها به‌شدت پایین است.

شهردار منطقه سه قم با تاکید بر اینکه احداث پارک‌های محله‌ای در کنار مساجد یکی از مواردی است که امکان انجام دارد اما به دلیل اینکه در این مناطق صرفاً با پرداخت نقدی تملک ملک‌های معارض امکان‌پذیر است مشکلاتی را برای پیشبرد این مهم ایجاد کرده است، گفت: با پیگیری‌های انجام‌شده قرار بر این شده است که بودجه‌های از مسیر مجلس شورای اسلامی یا استان تأمین اعتبار شود تا با این ردیف‌های اعتباری با تملک ملک‌های کنار مساجد سرانه فضای سبز این مناطق را افزایش دهیم.

نعمتی با اشاره به اقدامات صورت گرفته در بوستان ارغوان که مختص بانوان است، اظهار کرد: در سال جاری بهسازی بوستان و ایجاد سرویس بهداشتی چهار چشمه برای این بوستان در نظر گرفته‌شده است، بوستان لاله با ردیف اعتباری 1.2 میلیارد تومان در سال جاری در دست اقدام است، که طبق زمان‌بندی انجام‌شده تا آخر سال جاری باید در دسترس عموم قرار گیرد.

وی اذعان کرد: همچنین بهسازی بوستان‌های بنیادی، بوستان میلاد، بوستان ریحانه، بوستان امام حسن (ع)، حافظ شمالی و حاشیه بزرگراه ازجمله طرح‌های مهم در دست اقدام است.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز