رزمایش بزرگ سپاهیان محمد رسول‌الله (ص) ۲ در قم برگزار شد

۱۳۹۷/۰۶/۱۱ - ۰۹:۰۱:۵۷
کد خبر: ۷۴۸۳۳۸
رزمایش بزرگ سپاهیان محمد رسول‌الله (ص) ۲ در قم برگزار شد
رزمایش و نمایش بزرگ اقتدار عاشورایی سپاهیان حضرت محمد رسول‌الله (ص) ۲ با حضور 14 گردان الی بیت المقدس از بسیجیان استان قم برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری برنا از قم، رزمایش بزرگ اقتدار عاشورایی سپاهیان محمد رسول‌الله (ص) ۲ در ۳ مرحله و در قالب دو قرارگاه امام هادی (ع) با ماموریت برگزاری رزمایش و قرارگاه محرومیت‌زدایی با ماموریت اعزام ۸۵ گروه جهادی به مناطق محروم استان، برگزار شد.

در مرحله اصلی رزمایش که روز جمعه ۹ شهریور برگزار شد، ۱۴ گردان الی بیت المقدس از نواحی مقاومت بسیج سپاه استان با هدف انجام تمرینات تاکتیکی و با هدف انسجام سازمانی با ستون کشی و حرکت پیاده از مسیر میدان‌های شهید دستغیب، توحید، شهید مطهری و روح الله به سمت مصلی قدس حرکت نموده و در نماز دشمن شکن جمعه شرکت کردند.

سپس با اعلام رمز شروع رزمایش توسط فرمانده سپاه استان و ستون کشی اتوبوس‌ها به سمت اردوگاه، برنامه‌های رزمی و فرهنگی رزمایش آغاز شد، اجرای تمرینات امنیتی و راهپیمایی شبانه و جهت یابی در اردوگاه از بخش‌های بعدی مرحله اول رزمایش بود.

در مرحله دوم، بیش از یک هزار نفر از جهادگران بسیجی استان در قالب ۵ هزار نفر روز اردو در عرصه‌های فرهنگی، فنی عمرانی، آموزشی تبلیغی، مشاوره، بهداشت و درمان و مقابله با آسیب‌های اجتماعی جهت ارائه خدمات عام المنفعه به مدت بیست روز از ۹ تا ۲۹ شهریورماه به مناطق محروم استان اعزام شدند.

هزار گردان از بسیجیان کشور از ۹ تا ۲۹ شهریور در رزمایش بزرگ سپاهیان محمد رسول‌الله (ص) ۲ شرکت خواهند داشت که استان‌های قم، اردبیل و کهکیلویه و بویراحمد نخستین استان‌هایی بودند که رزمایش را انجام دادند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز