پاساژ قائمی تخریب شد

۱۳۹۷/۰۶/۱۷ - ۱۱:۲۰:۱۵
کد خبر: ۷۵۰۵۴۶
پاساژ قائمی تخریب شد
شهردار منطقه هفت قم از انجام عملیات تخریب پاساژ قائمی خبر داد.

به گراش خبرگزاری برنا از قم، علیرضا اقبالیان با اشاره به اقدامات شهرداری منطقه در راستای امنیت شهروندان، اظهار داشت: عملیات تخریب پاساژ قائمی به جهت فرسوده و نا ایمن بودن به انجام رسید.

شهردار منطقه هفت قم بیان کزد: با توجه به فرسوده بودن و خطر ریزش بنای پاساژ قائمی، شهرداری منطقه با توجه به طبق بند 14ماده 55 قانون شهرداری‌ها و کسب مجوز های لازم اقدام به اجرای عملیات تخریب ملک مذکور نمود.

اقبالیان خاطرنشان کرد: پس از ارائه اخطارهای کتبی لازم به کسبه و پس از اطلاع‌رسانی های لازم و نصب بنرهای مربوطه، و با رعایت کامل موارد ایمنی، این عملیات با همکاری ستاد تخلفات شهرداری و در حضور نیروی انتظامی انجام شد.

وی با بیان اینکه بارها شرایط نا ایمن پاساژ به مراجع مربوط گزارش شده بود، افزود: در نهایت توانستیم مجوز های لازم را جهت اجرای عملیات تخریب برای جلوگیری از حوادث احتمالی کسب کنیم.

شهردار منطقه هفت قم ادامه داد: قسمت اعظمی از بافت های فرسوده در منطقه هفت وجود دارد که یکی از معضلات منطقه بوده و باید به عنوان یک مسئله مهم مورد توجه قرار گیرد و البته نیازمند همکاری شهروندان و حمایت دستگاه‌های ذیربط می باشد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز