پروژه های پیرامون حرم مطهر ۲ هزار میلیارد تومان اعتبار می خواهد

۱۳۹۷/۰۶/۱۷ - ۱۱:۲۰:۴۵
کد خبر: ۷۵۰۵۴۷
پروژه های پیرامون حرم مطهر ۲ هزار میلیارد تومان اعتبار می خواهد
مدیرعامل سازمان بهسازی، نوسازی و زیباسازی اطراف حرم مطهر حضرت معصومه(س) با بیان اینکه اجرای پروژه‌های اطراف حرم مطهر تاثیر زیادی روی رضایتمندی زائران و مجاوران دارند، بیان کرد: این پروژه ها بالغ بر 2 هزار میلیارد تومان اعتبار می‌خواهند و اجرای آنها به تنهایی خارج از توان شهرداری است.

به گزارش خبرگزاری برنا از قم، علیرضا خاکی با اشاره به اینکه پروژه های شاخص اطراف حرم که از وظایف ذاتی سازمان است شناسایی شده است، بیان کرد: مشکل عمده پروژه‌های بزرگ پیرامون حرم مطهر حضرت معصومه(س) با توجه به پیچیدگی‌های تمکلی، حقوقی و عملیاتی تامین منابع و حمایت های استانی است.

مدیرعامل سازمان بهسازی، نوسازی و زیباسازی اطراف حرم مطهر حضرت معصومه(س) بیان کرد: در خصوص این پروژه ها رایزنی های اولیه انجام شده ولی حمایت و هماهنگی بیشتری در استان نیاز است.

خاکی با اشاره به اینکه این پروژه ها تاثیر زیادی در ساماندهی پیرامون حرم مطهر دارند و زمان عملیاتی زیادی می طلبند، افزود: اجرای چنین پروژه‌هایی به تنهایی خارج از توان شهرداری است و نیازمند حضور مدیریت استان در این پروژه ها است.

وی با بیان اینکه اجرای پروژه‌های اطراف حرم مطهر و چهل اختران تاثیر زیادی روی رضایتمندی زائران و مجاوران دارند، بیان کرد: این پروژه ها بالغ بر 2 هزار میلیارد تومان منابع می‌خواهند و هر سال که دیرتر وارد این پروژه ها شویم تحقق پذیریری این را سنگین تر و اجرای آنها را زمان‌بر می‌کند.

مدیرعامل سازمان بهسازی، نوسازی و زیباسازی اطراف حرم مطهر حضرت معصومه(س) گفت: در پروژه های اطراف حرم مطهر شناخت، برآوردهای اولیه و امکان سنجی‌ها انجام شده است و نیازمند حمایت مدیریت ارشد استان، نمایندگان مجلس و کمک‌های فراستانی هستیم.

خاکی خاطرنشان کرد: اقداماتی که در این حوزه انجام می‌شود تاثیرات ملی و فراملی دارد و با توجه به حضور زائران از داخل و خارج کشور، وجود حوزه های علمیه، ضرورت پرداختن سریعتر به این پروژه ها امری لازم و ضروری است.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز