۱۶۳۰ واحد مسکن به مددجویان بهزیستی قم تحویل شد

۱۳۹۷/۰۷/۰۵ - ۰۸:۴۴:۴۰
کد خبر: ۷۵۷۶۹۴
۱۶۳۰ واحد مسکن به مددجویان بهزیستی قم تحویل شد
معاون مشارکت ها و توانمندسازی اداره کل بهزیستی قم گفت:یک هزار و 630 واحد مسکن که ساخت آنها از سال 1388 آغاز شده بود، به مددجویان تحویل شد.

به گزارش خبرگزاری برنا از قم، احمد حیدری از شناسایی چهار هزار معلول نیازمند مسکن خبر داد و افزود: این تعداد معلول بهزیستی موفق به دریافت مسکن شدند که از این تعداد 60 خانواده دارای 2 معلول به بالا بوده اند که مسکن برای آنان تهیه گردید.

وی ادامه داد: برای ساخت این تعداد مسکن بیش از 100 میلیارد ریال هزینه شده است.

معاون مشارکتها و توانمندسازی اداره کل بهزیستی قم، بیان داشت: برای 2 هزار معلول دیگر نیز برنامه ریزی صورت گرفته است تا واحدهای مسکن احداث و دراختیار آنان قرار گیرد.

وی با بیان اینکه به معلولان بهزیستی که اقدام به خرید مسکن کنند کمک هزینه اختصاص می یابد گفت: درصورتی که مددجویان تک و یا چند معلولی اقدام به خرید مسکن و یا ساخت آن کنند کارشناس این اداره کل بازرسی ها را انجام داده و پرونده به دبیرخانه مسکن کشور جهت دریافت کمک ارسال می شود.

حیدری اضافه کرد: برای خانواده های تک معلولی از 40 تا 100 میلیون ریال و برای خانواده های 2 معلولی و چند معلولی از 200 تا 300 میلیون ریال کمک هزینه مسکن اختصاص می یابد.

وی تاکید کرد: این کمک ها بر اساس نیازمندی مددجویان و درصد معلولیت آنان در نظر گرفته شده است تا بتوانند از این تسهیلات بهره مند شوند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز