رئیس سازمان تبلیغات اسلامی:

مهارت مبلغان برای ارتباط موثر با جوانان تقویت می شود

۱۳۹۷/۰۷/۰۵ - ۱۵:۱۵:۲۳
کد خبر: ۷۵۷۸۶۱
مهارت مبلغان برای ارتباط موثر با جوانان تقویت می شود
رئیس سازمان تبلغات اسلامی گفت: یکی از مهمترین نیازهای مبلغان دینی در شرایط کنونی، توانایی برقراری ارتباط موثر با جوانان است که با همکاری حوزه های علمیه، به دنبال مهارت افزایی طلاب در این زمینه هستیم.

به گزارش خبرگزاری برنا از قم، حجت الاسلام والمسلمین محمد قمی روز پنجشنبه در دیدار با آیت الله سید محمد سعیدی، تولیت آستان مقدس حضرت معصومه(س) افزود: آماده کردن طلبه ها برای انجام فعالیت های تبلیغی احتیاج به مهارت آموزی دارد که برای این منظور باید از ظرفیت های علمی حوزه های علمیه به نحو احسن استفاده کرد.

وی با اشاره به این که حوزه علمیه قم، دارای گنجینه فاخر از طلبه های توانمند و مبلغان آشنا به امر تبلیغ دین است، بیان کرد: سازمان تبلیغات اسلامی در نظر دارد با تدوین سازوکارهایی خاص، سطح همکاری خود را با این نهاد علمی و تخصصی و همچنین آستان مقدس حرم حضرت معصومه(س) تقویت کند.

وی ادامه داد: باید سطح استفاده مردم از ظرفیت حوزه های علمیه و طلبه های انقلابی به واسطه سازمان تبلیغات اسلامی گسترش یابد.

قمی گفت: قرآن کریم و نهج البلاغه، بهترین منابع دینی هستند که باید معارف آن توسط مبلغان در سطح جامعه تبیین شود و سازمان تبلیغات در این زمینه برنامه های ویژه ای دارد.

رئیس سازمان تبلیغات اسلامی، امروز در سفر به شهر مقدس قم با شماری از مراجع تقلید و علما دیدار و گفت و گو کرد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز