رئیس هیأت ورزش های رزمی استان قم خبر داد

پایان کار مسابقات لیگ انفرادی کیک بوکسینگ در هفته سوم

۱۳۹۷/۰۷/۱۴ - ۰۹:۰۳:۳۷
کد خبر: ۷۶۰۹۱۱
پایان کار مسابقات لیگ انفرادی کیک بوکسینگ در هفته سوم
رئیس هیأت ورزش های رزمی قم از پایان کار مسابقات لیگ انفرادی کیک بوکسینگ استان در هفته سوم با حضور حدود ۲۱۰ شرکت کننده در ۴ رده سنی و در ۴۵ وزن با یادی از شهدای کربلا و دفاع مقدس خبرداد.

به گزارش خبرگزاری برنا از قم، علی یزدی با بیان اینکه خانه بوکس استان(ورزشگاه راحله) در روز جاری(۲۳ مهرماه) و در حضور حدود ۶۰۰ نفر تماشاچی میزبان هفته سوم و پایانی دوره لیگ انفرادی کیک بوکسینگ قم بود، اظهار داشت:کارزارمسابقات هفته پایانی لیگ انفرادی کیک بوکسینگ در رده های سنی نونهالان، نوجوانان، جوانان و بزرگسالان با حضور ۲۰۰ ورزشکار به کار خود پایان داد.

وی از حضور مسئولین و مدعوین در هفته پایانی لیگ خبر داد و افزود: رئیس و دبیر هیئت کونگ فو ، ریاست حفاظت اداره کل زندان ها و اعضاء هیئت رئیسه و کمیته های ورزشی هیئت ورزشهای رزمی استان قم از میهمانان ویژه این مسابقات بودند.

یزدی هدف از برگزاری این مسابقات را ارتقاء توان و اعتماد به نفس، حفظ و تقویت آمادگی و خویشتن باوری در بین ورزشکاران و نیز رشد و توسعه ورزش در بین نوجوانان و جوانان استان عنوان کرد.

وی افزود: استمرار برگزاری مسابقات رزمی در سطح استان نه تنها موجب استعداد یابی و ایجاد زمینه حضور رزمی کاران شده بلکه پشتوانه محکمی برای ورزش رزمی استان درآینده نیز خواهد بود.

رئیس هیأت ورزش های رزمی استان قم درپایان سخنان خود از اهتمام کلیه مسئولین و دست اندرکاران در برگزاری مسابقات لیگ انفرادی کیک بوکسینگ تقدیر کرد و از برگزاری مراسم اختتامیه و اهداء جوایز به نفرات برتر مسابقات با حضور مسئولین لشکری و کشوری در هفته های آتی خبر داد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز