امیرآبادی:

هیچ مشکلی در زمینه تأمین کالاهای اساسی نداریم

۱۳۹۷/۰۷/۱۴ - ۱۲:۱۶:۴۷
کد خبر: ۷۶۱۰۳۶
هیچ مشکلی در زمینه تأمین کالاهای اساسی نداریم
عضو هیئت‌رئیسه مجلس شورای اسلامی گفت: کشور مشکل دلار ندارد و نظام عزم خود را جزم کرده تا تمام کالاهای اساسی کشور با ارز ۴۲۰۰ تومانی به کشور وارد شود، و در این زمینه هیچ‌گونه مشکلی در کشور وجود ندارد.

به گزارش خبرگزاری برنا از قم، احمد امیرآبادی فراهانی، با اشاره مشکلات معیشتی و اقتصادی حاکم بر کشور اظهار داشت: مجلس با تعامل با قوای دیگر تمام کالاهای اساسی مردم را با ارز ارزان‌قیمت در اختیار آن‌ها قرار دهد.

وی با تأکید بر وضعیت خزانه و وضعیت ارزی کشور افزود: کشور مشکل دلار ندارد و نظام عزم خود را جزم کرده تا تمام کالاهای اساسی کشور با ارز 4200 تومانی به کشور وارد شود، و در این زمینه هیچ‌گونه مشکلی در کشور  وجود ندارد.

عضو هیئت‌رئیسه مجلس شورای اسلامی با تأکید بر تدابیر نظام در برابر تحریم‌ها و حوادث جدید گفت: با تمهیداتی که اندیشیده شده خزانه تا حدود زیادی پر بوده و کشور مشکلی در این زمینه ندارد.

امیرآبادی با انتقاد از سیاست افسارگسیخته مدیریت ارز در کشور عنوان کرد: خزانه در زمینه دلار مشکلی ندارد و آن چیزی که سبب عصبانیت و دلسردی مردم می‌شود بی‌نظمی و بی‌برنامگی در این زمینه است.

وی با تأکید بر عدم کمبود کالا و اقلام در کشور ابراز کرد: کمبود کالا و جنس جنگ روانی بوده تا مردم را نسبت به هجوم به فروشگاه و خرید بیش‌ازحد نیاز خود تشویق کنند.

عضو هیئت‌رئیسه مجلس شورای اسلامی ادامه داد: مجلس 3 ماه است که به دولت فشار می‌آورد تا کارت خرید کالا را عملیاتی کرده و آن را در اختیار مردم قرار دهد که اگر این اقدام انجام شود آرامش روانی به جامعه بازگشته و احساس اطمینان در بین مردم برای خرید ارزان کالاهای اساسی ایجاد می‌شود.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز