توسط رئیس دانشگاه علوم پزشکی و مدیرکل ورزش و جوانان قم صورت گرفت

تجلیل از مدال آوران هیئت ورزشی بیماران خاص/تاکید بر اجتماعی شدن مقوله سلامت

۱۳۹۷/۰۷/۳۰ - ۱۰:۳۳:۱۲
کد خبر: ۷۶۷۶۱۱
تجلیل از مدال آوران هیئت ورزشی بیماران خاص/تاکید بر اجتماعی شدن مقوله سلامت
رئیس دانشگاه علوم پزشکی و مدیر کل ورزش و جوانان استان قم با حضور در بیمارستان کامکار ضمن عیادت از بیماران دیالیز، احکام و مدال قهرمانی ورزشکاران هیئت ورزشی بیماران خاص استان قم را اهدا کردند.

به گزارش خبرگزاری برنا از قم، همزمان با هفته تربیت بدنی، حسن عابدی مدیرکل ورزش و جوانان استان قم با حضور در بیمارستان کامکار ضمن بازدید از بیماران دیالیزی و ورزشکاران هیئت ورزشی بیماران خاص از تلاش های دکتر ابوالفضل ایرانی خواه رئیس دانشگاه علوم پزشکی قم به منظور توجه به ورزش و توسعه امور ورزشی قدردانی کرد.

وی گفت: دانشگاه علوم پزشکی قم در زمینه برنامه های ورزشی اقدامات شاخص و ارزشمندی را انجام می دهد و اینکه شاهد روند رشد و موفقیت تیم های ورزشی به دلیل تلاش ورزشکاران و همچنین حمایت های همه جانبه ای است که به عنوان پشتیبانی از این افراد می شود.

دکتر ایرانی خواه رئیس دانشگاه علوم پزشکی قم نیز به مقوله اجتماعی شدن سلامت اشاره کرد و گفت: سال ها بر سر این موضوع بحث بود اما اجرایی نمی شد و این دولت توانست در گسترش این موضوع کوشیده و با راه اندازی مجمع سلامت در استان ها به اجتماعی شدن سلامت در جامعه کمک کند.

وی ابراز داشت: نخستین جلسه مجمع سلامت استان قم نیز با حضور امام جمعه و استاندار و مدیران کل و روسای ادارات و سازمان های استان تشکیل و نقش هر نهاد در امر سلامت مشخص شد، همه دستگاه ها و نهادها در امر سلامت نقش دارند که یکی از آنها ورزش و جوانان است که توانسته به خوبی در این زمینه نقش ایفا کند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی قم به تشکیل تیم های ورزشی توسط بیماران خاص در قالب هیئت ورزشی بیماران خاص اشاره کرد و گفت: خوشبختانه در استان قم بیماران دیالیز، دیابت، همودیالیز، ام اس و... به امر ورزش روی آورده و توانسته اند علاوه بر سالم نگه داشتن جسم و روح خود، در کسب رتبه های قهرمانی نیز بکوشند.

در پایان این مراسم رئیس دانشگاه علوم پزشکی قم و مدیرکل ورزش و جوانان استان از ورزشکاران بیماران خاص در بخش دیالیز عیادت کرده و حکم و مدال قهرمانی ورزشکاران را به آنها اهدا کردند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز