سرپرست استانداری قم:

بسیج بازوی پرتوان نظام است

۱۳۹۷/۰۸/۲۹ - ۰۹:۳۰:۴۹
کد خبر: ۷۷۸۰۹۸
بسیج بازوی پرتوان نظام است
سرپرست استانداری قم در پیامی به مناسبت هفته بسیج، گفت: بسیج توانمند و متعهد از بدو شکل گیری تا به امروز به عنوان بازوی پرتوان نظام، حضوری پرشور و افتخار آفرین در عرصه‌ های مختلف فرهنگی، علمی، عمران و آبادانی کشور داشته است.

به گزارش خبرگزاری برنا از قم، سید محمدرضا هاشمی در این پیام آورده است: پنجم آذر سالروز تاسیس نهاد ارزشی بسیج، این مولود خجسته انقلاب اسلامی و از پشتوانه های مستحکم نظام است. 

پیام حاکی است: مردمی ترین نهادی که با درایت و دوراندیشی امام راحل و عظیم الشان و بر مبنای اصول، باور و اعتقادات دینی و انقلابی شکل گرفت و با اتکا به مجموعه ای از مخلص ترین و با انگیزه ترین نیروها، توانسته است نقش مهمی را در راه صیانت و حراست دستاوردهای انقلاب اسلامی ایفا نماید.

پیام ادامه یافته است: بسیج توانمند و متعهد حضوری پرشور در صحنه های سرنوشت ساز جهاد و شهادت و دفاع مقدس‌ داشته است و نقش تاثیرگذار این مجموعه در توفیقات نظام مقدس جمهوری اسلامی، بر هیچ کس پوشیده نیست.

سرپرست استانداری قم در این پیام ضمن نثار درود خالصانه خویش به روح پر فتوح امام راحل(ره) و شهدای گرانقدر، فرارسیدن هفته مبارک بسیج و تقارن آن با سالروز ولادت با سعادت رسول مهربانی ها حضرت محمد مصطفی(ص) و موسس مذهب جعفری، حضرت امام جعفر صادق(ع) را به همه بسیجیان دلاور، تبریک گفته و عزت، عظمت و سربلندی روزافزون اسلام و مسلمین و همه بسیجیان مخلص را در پرتو توجهات خاصه حضرت ولیعصر(عج) و تدابیر حکیمانه رهبر فرزانه انقلاب و فرماندهی معظم کل قوا از درگاه خداوند متعال مسالت کرده است.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز