مدیر کل ورزش و جوانان قم در مراسم تجلیل از قهرمان بازی های پاراآسیایی:

المپیاد استعدادهای برتر افزایش غرور ملی را به همراه خواهد داشت

۱۳۹۷/۰۸/۳۰ - ۱۱:۱۸:۲۷
کد خبر: ۷۷۸۶۱۷
المپیاد استعدادهای برتر افزایش غرور ملی را به همراه خواهد داشت
مدیر کل ورزش و جوانان استان قم در مراسم تجلیل از محمد محمدنژاد ملی پوش قمی تیم ملی بسکتبال با ویلچر ایران گفت: برگزاری المپیاد ورزشی استعدادهای برتر کشور افزایش غرور ملی را به همراه خواهد داشت.

به گزارش خبرگزاری برنا از قم، طی مراسمی که از سوی باشگاه فرهنگی ورزشی ایثار قم طرح‌ریزی شده بود محمد محمدنژاد قهرمان رقابت های بسکتبال باویلچر پارآسیایی 2018 جاکارتا مورد تقدیر مسئولین استان و مدیر کل ورزش و جوانان قم واقع شد.

حسن عابدی مدیر کل ورزش و جوانان استان قم در این مراسم به ایراد سخن پرداخت و ضمن تبریک به موجب موفقیت‌های متنوع تیم ایثار قم در لیگ های مختلف،  اظهار کرد: چهار نماینده از ورزش استان قم در رقابت های آسیایی حضور داشتند و در رقابت های پارآسایی تعداد نمایندگان ما دو ورزشکار بود که ماحصل آن دو مدال طلا بود.

وی عنوان کرد: امید داریم در رقابت‌های ۲۰۲۰ تعداد مدال های ورزشکاران استان قم نسبت به ادوار گذشته رشد داشته باش و شاهد تنوع در رشته های ورزشی هم باشیم.

مدیر کل ورزش و جوانان با اشاره به برگزاری المپیاد استعدادهای برتر کشور تصریح کرد: این المپیاد با هدف کشف، جذب و پرورش استعدادهای ورزشی در جهت پشتوانه سازی تیم‌های ملی، افزایش غرور ملی‌ و پشتوانه سازی برای مسابقات المپیک جوانان ۲۰۲۴در حال برگزاری است.

عابدی با مطرح کردن این مطلب که استان قم در دهه اول آذر ماه میزبانی دو رشته ورزشی را در المپیاد استعدادهای برتر کشور برعهده دارد ابراز کرد: رشته های پهلوانی و ورزش زورخانه ای و کبدی به میزبانی استان قم برگزار خواهد شد.

وی ضمن تشکر از کادر اجرایی باشگاه ایثار قم گفت: شایسته است در رشته های دیگری که زمینه حضور ورزشکاران معلول و جانباز را در اون می تونیم شاهد باشیم فراهم شود.

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز