المپیاد استعدادهای برتر ورزش پهلوانی در قم آغاز شد

۱۳۹۷/۰۹/۰۶ - ۰۷:۵۷:۵۸
کد خبر: ۷۸۰۵۹۵
المپیاد استعدادهای برتر ورزش پهلوانی در قم آغاز شد
المپیاد استعدادهای برتر ورزشی در رشته های ورزش زورخانه ای و کشتی پهلوانی در رده سنی 12 تا 15 سال، روز دوشنبه با حضور 20 تیم از سراسر کشور در مجموعه ورزشی شهید حیدریان قم آغاز شد.

به گزارش خبرگزاری برنا از قم، رئیس هیات ورزشی پهلوانی و زورخانه ای قم با بیان این که در این مسابقات 400 ورزشکار، داور و کادر فنی حضور دارند، افزود: این رقابت ها تا روز چهارشنبه هشتم آذرماه ادامه خواهد داشت.

امیر فردین افزود: المپیاد استعدادهای برتر ورزشی زورخانه ای در سه بخش تیمی زورخانه ای، کشتی پهلوانی و هنرهای فردی مانند چرخ تیز، چرخ چمنی، کباده، سنگ و میل بازی در حال برگزاری است.

وی ادامه داد: مسابقه های کشتی پهلوانی در وزن های 30، 30 تا 35، 35 تا 42، 42 تا 50، 50 تا 60 و 60 تا 80 کیلوگرم و هنرهای فردی نیز در وزن های 30، 30 تا 35، 35 تا 42، 42 تا 50 و 50 تا 80 کیلوگرم برگزار می شود.

رئیس هیات ورزشی پهلوانی و زورخانه ای قم سطح این رقابت ها را بسیار بالا دانست و گفت: در این رقابت ها نخبه های ورزشی رشته ورزش پهلوانی و زورخانه ای سراسر کشور حضور پیدا کرده اند که موجب شده تا رقابت های بسیار نزدیک، سخت و بسیار باکیفیتی را شاهد باشیم.

وی با اشاره به حضور تیم باستانی کار قم در این رقابت ها افزود: باستانی کاران نوجوان قم از سطح آمادگی بسیار خوبی برخوردار هستند که امیدواریم در نهایت موفق به کسب مدال شوند.

فردین با بیان اینکه مسابقات بر اساس آخرین مقررات و قوانین فنی فدراسیون پهلوانی و زورخانه ای برگزار می شود ادامه داد: برای آشنایی مربیان و ورزشکاران آخرین مقررات و قوانین فدراسیون در این دور از رقابت ها اعمال می شود.

وی با اشاره به میزبانی قم گفت: برنامه ریزی و هماهنگی گسترده ای برای برگزاری هر چه بهتر و باکیفیت تر این رقابت ها توسط اداره کل ورزش و جوانان، هیات ورزشی پهلوانی و زورخانه ای قم و فدراسیون پهلوانی و زورخانه ای صورت گرفته است.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز