درخواست پلیس از مردم

سارقان داخل خودرو را شناسایی کنید

۱۳۹۷/۰۹/۲۶ - ۱۳:۳۸:۱۲
کد خبر: ۷۸۸۹۴۱
سارقان داخل خودرو را شناسایی کنید
رئیس پلیس آگاهی قم از دستگیری باند سارقان داخل خودرو در استان خبر داد و از مالباختگان خواست تا با شناسایی تصویر سارقان، در اسرع وقت به پلیس آگاهی اطلاع دهند.

به گزارش خبرگزاری برنا از قم، سرهنگ احمد کرمی روز دوشنبه در گفت و گویی اظهار داشت: در پی کسب خبری مبنی بر سرقت های متعدد از محتویات داخل خودرو، موضوع در دستور کار کارآگاهان پلیس آگاهی استان قرار گرفت.

وی افزود: ماموران در بررسی های اولیه پی بردند سارقان که بصورت باندی عمل می کردند به وسیله یک دستگاه خودروی پژو پارس با حضور در نزدیکی بانک های سطح شهر از غفلت شهروندان استفاده و اقدام به سرقت محتویات داخل خودرو می کردند.

کرمی ادامه داد: کارآگاهان پلیس آگاهی استان با انجام یکسری تحقیقات پلیسی خودروی موصوف را شناسایی و توقیف کردند.

رئیس پلیس آگاهی استان قم اضافه کرد: ماموران ضمن دستگیری هر سه عضو این باند که اهل یکی از استان های همجوار بودند، در بازرسی از خودرو و صندوق عقب آن مبالغی وجه نقد مسروقه در حدود 300 میلیون ریال، مقداری طلا، سکه ها و آلات و ادوات ارتکاب سرقت را کشف کردند.

وی بیان داشت: در بازجویی های کارآگاهان پلیس آگاهی استان، متهمان به 29 فقره سرقت در این رابطه اعتراف کردند.

کرمی گفت: در نهایت سارقان به انضمام پرونده تشکیل شده به مرجع قضایی استان معرفی و پس از صدور قرار قانونی مناسب روانه زندان شدند.

وی افزود: شهروندان عزیز باید همواره به هنگام خروج از بانک در حفظ اموال خود کوشا باشند و به ایمن بودن خودروهای خود اطمینان حاصل کنند.

وی به شهروندان هشدار داد: به هیچ وجه مبالغ وجد نقد را در معرض دید و حتی المقدور در خودرو قرار ندهید، چراکه زمینه وسوسه سارقان را فراهم خواهید کرد.

کرمی در پایان از مالباختگانی که مورد سرقت این باند قرار گرفتند خواست تا تصویر سارقان را که به دستور مقام قضایی شعبه 15 دادیاری دادسرای عمومی و انقلاب قم مبنی بر درج بدون پوشش چهره متهمان بوده را شناسایی کرده و در اسرع وقت به پلیس آگاهی استان اطلاع دهند.

 

نظر شما
پرونده ویژه