مدیر دارالقرآن علامه طباطبایی خبر داد

رقابت ۵۳۰۰ نفر در دوازدهمین دوره مسابقات دارالقرآن امام علی(ع)

۱۳۹۷/۱۰/۰۱ - ۰۸:۴۹:۴۹
کد خبر: ۷۹۰۵۸۱
رقابت ۵۳۰۰ نفر در دوازدهمین دوره مسابقات دارالقرآن امام علی(ع)
مدیر دارالقرآن علامه طباطبایی از رقابت بیش از 5300 نفر از بانوان در دوازدهمین دوره مسابقات سراسری دارالقرآن امام علی (ع) خبر داد.

به گزارش خبرگزاری برنا از قم، مرتضی نجفی قدسی در مراسم اختتامیه دوازدهمین دوره مسابقات سراسری دارالقرآن امام علی (ع) که در دارالقرآن علامه طباطبایی برگزار شد از این مسابقات به عنوان بزرگترین رویداد قرآنی کشور یاد کرد و گفت: در بسیاری از مسابقات قرآن کریم افراد برتر مورد تجلیل قرار می گیرند ولی این در این مسابقات بخش زیادی از شرکت کنندگان توانسته اند که حد نصاب شرکت در بخش نهایی را کسب کنند.

 وی با بیان اینکه 5 هزار و 322 نفر در دوازدهمین دوره مسابقات سراسری دارالقرآن امام علی (ع) با یکدیگر به رقابت پرداختند گفت: امیدواریم که چنین سبک برگزاری برای مسابقه کشور الگو قرار گرفته و همه شرکت کنندگان مورد تجلیل و تقدیر قرار گیرند.

مدیر دارالقرآن علامه طباطبایی از حضور پرشور نونهالان و همچنین نابینایان در این دوره از مسابقات خبر داد و گفت: یکی از اقداماتی که در این مسابقات مورد توجه قرار گرفت کشف نخبگان قرآنی است.

وی به حضور 217 نفر از بانوان اتباع کشورهای مختلف اشاره کرد و گفت: در این مسابقات شاهد حضور بیش از 700 نفر از حافظان قرآن کریم بودیم.

نجفی قدسی به حضور 50 نفر از داوران خبره و ممتاز کشور در این مسابقات اشاره کرد و یادآور شد: خردسال ترین شرکت کننده در این مسابقات 6 سال سن داشت و مسن ترین شرکت کننده نیز 67 ساله بود.

بر اساس این گزارش در پایان این مراسم نفرات برتر معرفی شدند. بر این اساس در رشته قرائت تحقیق قرآن کریم زیر 16 سال نرجس علی بیگی از استان مرکزی و فاطمه حق گو از استان تهران حایز رتبه سوم، ضحی بحیرایی از استان تهران حائز رتبه دوم و فاطمه صمدی از استان البرز حائز رتبه اول شدند

در رشته حفظ کل قرآن کریم زیر 16 سال زهرا  انصاری از تهران و فاطمه ترکاشوند از استان البرز رتبه سوم، فاطمه نیکویی و حنانه خلفی از استان تهران رتبه دوم و زهرا خلیلی نمین رتبه نخست را کسب کرده و از ایشان تجلیل به عمل آمد.

در رشته قرائت تحقیق بالای 16 سال آمنه آل بوخنفر از استان خوزستان رتبه سوم، عاطفه ناصح از استان گیلان رتبه دوم و مریم سمایی از استان البرز رتبه نخست را به خود اختصاص داده و در حفظ کل قرآن کریم بالای 16 سال طاهره نائبی موحد از استان کردستان رتبه سوم، مهدیه شکوری از استان قم رتبه دوم و رضوانه باقری از استان تهران رتبه نخست را کسب کردند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز