افزایش غرفه‌های عرضه گوشت گرم وارداتی در قم

۱۳۹۷/۱۱/۱۰ - ۱۲:۵۲:۴۱
کد خبر: ۸۰۶۵۲۱
افزایش غرفه‌های عرضه گوشت گرم وارداتی در قم
مدیرعامل سازمان میادین میوه و تره‌بار و ساماندهی مشاغل شهری شهرداری قم گفت: غرفه‌های عرضه گوشت گرم وارداتی شهر قم به ۱۰ مکان افزایش می‌یابد.

به گزارش خبرگزاری برنا از قم، علیرضا مظفری با اشاره به جانمایی و انعقاد قرارداد فعالیت غرفه‌های عرضه گوشت گرم وارداتی در راستای مصوبات ستاد تنظیم بازار استان اظهار کرد: در حال حاضر ۶ باب غرفه تنظیم بازار در شهر توسط سازمان میادین میوه و تره‌بار و ساماندهی مشاغل شهری شهرداری راه‌اندازی شده و گوشت گرم وارداتی را به مردم توزیع می‌کند.

وی با اشاره به مکان‌های فعالیت این غرفه‌ها گفت: این غرفه‌ها در بلوار غدیر جنب تالار پیوند، نیروگاه، میدان امام حسین(ع)، بازار بزرگ همشهری ۱۷، جوادالائمه(ع)، بازار گلستان، شهرک فاطمیه، همشهری ۶ و پردیسان، همشهری ۱۸ فعالیت می‌کنند.

مدیرعامل سازمان میادین میوه و تره‌بار و ساماندهی مشاغل شهری شهرداری قم با اشاره به برنامه ریزی این سازمان جهت افزایش غرفه‌های عرضه گوشت گرم وارداتی به ۱۰ مکان در سطح شهر گفت: اولویت سازمان راه‌اندازی این غرف در نقاط کمتر برخوردار شهر است تا قشر مستضعف بیش از دیگر اقشار از امکان خرید این گوشت‌ها با قیمت پایین‌تر بهره‌مند شوند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز