الگوسازی بانکداری بدون ربا توسط موسسه مالی و اعتباری کوثر

۱۳۹۷/۱۱/۱۶ - ۱۳:۰۷:۱۵
کد خبر: ۸۰۹۰۵۱
الگوسازی بانکداری بدون ربا توسط موسسه مالی و اعتباری کوثر
مدیر امور شعب استان قم با اشاره به این‌که موسسه مالی و اعتباری کوثر در سال ۸۸ به منظور تامین مالی و حمایت از مشتریان تشکیل شد، بیان کرد: ۳۵۰ شعبه فعال این موسسه در سراسر کشور تحت نظارت بانک مرکزی فعالیت می‌کنند.

به گزارش خبرگزاری برنا از قم، مسعود اقدسی با بیان این‌که هشت شعبه فعال موسسه مالی و اعتباری کوثر در قم قرار دارد، افزود: خدمات پولی، مالی، اقتصادی و مشاوره در امور بانکی از عملکردهای این موسسه است.

وی الگوسازی بانک‌داری بدون ربا در ایران را از جمله فعالیت‌های این موسسه دانست و اظهار کرد: پرداخت تسهیلات قرض‌الحسنه بدون کارمزد در موسسه مالی و اعتباری کوثر در راستای این الگوسازی است.

مدیر امور شعب استان قم ادامه داد: آزادسازی زندانیان جرائم غیرعمد، اسپانسر برندهای فوتبال و لیگ برتر، مشارکت در برگزاری یادواره‌های شهدا از جمله فعالیت‌های فرهنگی موسسه مالی و اعتباری کوثر است.

وی عنوان کرد: خدمات غرفه موسسه مالی و اعتباری کوثر در نمایشگاه بسترسازی برای فعالیت بانکداری بدون ربا، ارائه قابلیت‌های توسعه مالی و اقتصادی کشور و هم‌چنین دعوت به مشارکت مردم در توسعه زیرساخت‌های کشور است.

اقدسی با بیان این‌که برخی از موسسه‌ها بدون اخذ مجوز از بانک مرکزی فعالیت داشتند که منجر به فساد مالی شدند، ادامه داد: موسسه مالی و اعتباری کوثر از ابتدا با اخذ مجوز از بانک مرکزی فعالیت خود را آغاز کرده و در حال حاضر عضو شبکه‌های شتاب است و انجام کلیه عملیات‌های بانکی برای مشتریان سهل‌الوصول است.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز