به همت جامعه الزهرا(س)

سامانه پاسخگویی به سئوالات فقهی ایجاد شد

۱۳۹۷/۱۲/۰۷ - ۰۷:۴۰:۵۷
کد خبر: ۸۱۷۲۵۷
سامانه پاسخگویی به سئوالات فقهی ایجاد شد
سامانه پاسخگویی به سئوالات فقهی و معارفی توسط جامعه الزهرا(س) تهیه و در فضای وب قرار گرفت.

به گزارش خبرگزاری برنا از قم، حسن آمره ای امروز در نشست خبری آیین رونمایی از سامانه های شمیم و پاسخ به سئوالات فقه و معارف گفت: با توجه به نیاز اساسی و ضروری نسبت به پاسخگویی به سئوالات شرعی ویژه بانوان، این سایت راه اندازی و در اختیار مخاطبان قرار گرفته است.

مدیرکل فنائوری و اطلاعات جامعه الزهرا(س) بیان داشت: در این سامانه 14 هزار سئوال در قالب 5 هزار موضوع جمع آوری شده که به عنوان یک منبع و بانک پاسخگویی به سئوالات فقهی مطرح است.

وی گفت: این سامانه هم می تواند به سئوالات عام و خاص پاسخ دهد و امکان فرایند مکاتبه به صورت آنلاین و آفلاین برای پرسیدن سئوال فقهی وجود دارد.

آمره ای عنوان داشت: یکی از ویژگی های این سامانه پاسخگویی آنلاین و آفلاین به صورت تلفنی به سئوالات است و از سوی دیگر هر فردی که بخواهد می تواند پنل کاربری داشته باشد.

مدیرکل فنائوری و اطلاعات جامعه الزهرا(س) تصریح کرد: در این سامانه بخش ارائه خدمات و محصولات حوزه فرهنگی نیز دسته بندی شده و با بهره گیری از یک موتور جستجوی قوی به سئوالات پاسخ دهد.

وی عنوان داشت: این سامانه روز چهارشنبه 9 اسفند ماه با حضور نمایندگان بیوت مراجع عظام تقلید و خانم مصطفوی دختر امام راحل رونمایی شود.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز