معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد استان قم مطرح کرد

افزوده شدن ۶ هزار خانوار به مستمری بگیران کمیته امداد قم

۱۳۹۷/۱۲/۱۴ - ۱۱:۴۹:۱۸
کد خبر: ۸۲۰۴۵۹
افزوده شدن ۶ هزار خانوار به مستمری بگیران کمیته امداد قم
معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد استان قم گفت: 6 هزار خانوار در نیمه دوم سال جاری به مستمری بگیران کمیته امداد استان اضافه شدند، هیچ فردی در نوبت دریافت خدماتی همچون وام، جهیزیه و مساعدت در کمیته امداد استان قم نیست.

به گزارش خبرگزاری برنا از قم، عباس جوشقانیان در نشست خبری با اصحاب رسانه استان قم با اشاره به افزایش مراجعات به کمیته امداد استان اظهار کرد: در سال جاری به دلیل مشکلات اقتصادی، مراجعات به این نهاد، دو تا سه برابر افزایش پیدا کرد، همچنین امسال با حذف برخی از سرفصل‌های متفرقه، سرفصل‌های معیشتی برای مددجویان کمیته امداد استان قم را افزایش دادیم.

وی ادامه داد: 6 هزار خانوار در نیمه دوم سال جاری به مستمری بگران کمیته امداد استان قم اضافه شدند، هیچ فردی در نوبت دریافت خدماتی همچون وام، جهیزیه و مساعدت در کمیته امداد استان قم نیست.

معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد استان قم افزود: در سرفصل‌های مختلف در این نهاد، بالاتر از میانگین خدمات کشوری به مددجویان قمی کمیته امداد خدمات ارائه می‌دهیم و وضعیت کمیته امداد در استان قم رو به تعالی است.

جوشقانیان جمعیت مددجویان کمیته امداد استان قم را 3.2 درصد دانست و تصریح کرد: این رقم به صورت میانگین در کشور 6 درصد است، در کشور 25 درصد سالمندان زیرپوشش کمیته امداد قرار دارند، اما این رقم در استان قم 15 درصد است.

وی ادامه داد: مردم استان قم به کمیته امداد اعتماد دارند و کمک‌های آن‌ها به این نهاد رو به افزایش است.

معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد استان قم خاطرنشان کرد: مبلغی که برای عیدی مددجویان کمیته امداد استان در نظر گرفته بودیم، برای خرید گوشت برای آن‌ها اختصاص دادیم، برای این که بتوانیم به مددجویان عیدی بدهیم، نیازمند دو میلیارد تومان اعتبار هستیم و تخصیص عیدی به مددجویان در صورت مشارکت خیرین صورت خواهد گرفت.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز