معاون فرهنگی و امور جوانان قم خبر داد:

ارائه تسهیلات اشتغالزایی به جوانان استان تا سقف ۱۰۰ میلیون تومان

۱۳۹۷/۱۲/۲۱ - ۰۹:۱۸:۱۵
کد خبر: ۸۲۳۱۷۴
ارائه تسهیلات اشتغالزایی به جوانان استان تا سقف ۱۰۰ میلیون تومان
معاون فرهنگی و امور جوانان قم به تسهیلات اشتغالزایی اشاره کرد و گفت: طرح بسیار خوبی به تصویب رسیده که سازمان های مردم نهاد می توانند با ارائه طرح های اشتغالزایی، تا سقف 100 میلیون تومان تسهیلات با سود 4 درصد دریافت کنند.

به گزارش خبرگزاری برنا از قم، روح الله رمضانی در نشست هم اندیشی سمن های جوانان استان قم با اشاره به ظرفیت ها و توانایی های سازمان های مردم نهاد قم گفت: استان قم از جوانان بسیار توانمند و با قابلیت بهره می برد که در همه عرصه ها توانسته اند، سرآمد باشند.

معاون فرهنگی و امور جوانان اداره کل ورزش و جوانان استان قم ابراز داشت: امیدواریم که با حضور مدیرکل جدید و حسن شهرت و تدابیری که دارند، بتوانیم در عرصه ورزش و جوانان موفق بوده و با همت و تلاش همه جوانان در راستای گسترش برنامه ها بکوشیم.

وی به در پیش بودن هفته جوان اشاره کرد و گفت: این هفته اوج برنامه های معاونت است که در حال برنامه ریزی و تدابیر لازم برای انجام کارها هستیم و امیدواریم بتوانیم برنامه های متنوع و در خور شان جوانان را برگزار کنیم.

رمضانی گفت: یکی از حوزه هایی که سازمان های مردم نهاد ورود کرده اند، امر ازدواج و همچنین ارائه مشاوره های لازم برای جلوگیری از امر طلاق است که با بهره گیری از روانشناسان خانواده توانسته ایم اقدامات موثری را به ثمر برسانیم.

معاون فرهنگی و امور جوانان اداره کل ورزش و جوانان استان قم به برگزاری جشنواره اتفاق اشاره کرد و گفت: در این جشنواره کشوری از 5 تشکل برتر حوزه جوانان در سطح کشور تجلیل به عمل آمد که دو تشکل از آنها مربوط به استان قم بود، که این امر نشان دهنده جایگاه سازمان های مردم نهاد استان قم است.

وی با بیان اینکه انتظار است سازمان های مردم نهاد، طرح های خود را برای ارزیابی و تخصیص اعتبار ارائه دهند گفت: شیوه حمایت از طرح ها تغییر کرده و در شورایی تمامی طرح ها بررسی و به وزارت ارسال می شود و بر اساس کیفیت هر طرح، اعتبار لازم نیز تخصیص می یابد.

رمضانی بر توانمندسازی جوانان تاکید کرد و گفت: یکی از وظیفه اصلی سازمان های مردم نهاد توانمندسازی جوانان و توجه به مقوله اجتماعی کردن آنهاست که به عنوان رسالت مهم به شمار می رود.

وی به تسهیلات اشتغالزایی اشاره کرد و گفت: طرح بسیار خوبی به تصویب رسیده که سازمان های مردم نهاد می توانند با ارائه طرح های اشتغالزایی، تا سقف 100 میلیون تومان تسهیلات با سود 4 درصد دریافت کنند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز