نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی:

باید مراقب موج جدید بارندگی ها بود/قدردانی از دولت

۱۳۹۸/۰۱/۱۷ - ۱۵:۱۳:۴۹
کد خبر: ۸۳۰۶۴۳
باید مراقب موج جدید بارندگی ها بود/قدردانی از دولت
ذوالنور گفت: گفت: دولت تصمیمات خوبی برای کمک به مردم سیل زده اتخاذ کرده است که امیدواریم با تلاش های دولت و حمایت های مردمی بتوانیم بخش عمده ای از مشکلات مردم را کاهش دهیم.

به گزارش خبرگزاری برنا از قم، حجت الاسلام مجتبی ذوالنور در جلسه شورای اداری استان قم که در سالن معصومیه برگزار شد گفت: در ابتدا با ستاد مدیریت بحرام و تلاش های شبانه روزی که انجام دادند قدردانی کنم که با کنترل سیل توانستند مشکلات را از بین ببرند.

نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی ابراز داشت: موج جدید بارندگی ها در راه است و از این رو باید آماده باشیم تا همواره قم از خطر سیل در امان بوده و مشکل در شهر و روستاها نداشته باشیم.

وی به انتخاب استان قم به عنوان معین استان لرستان اشاره کرد و گفت: در این استان شاهد، خسارت های بسیاری هستیم و از این رو منطقه چگینی که به استان قم نیز واگذار شده، مشکلات بسیاری دارد که انتظار است با کمک های مردم شاهد رفع مشکلات آن منطقه باشیم.

ذوالنور گفت: دولت تصمیمات خوبی برای کمک به مردم سیل زده اتخاذ کرده است که امیدواریم با تلاش های دولت و حمایت های مردمی بتوانیم بخش عمده ای از مشکلات مردم را کاهش دهیم.

نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی گفت: 70 درصد سدهای کشور پر آب شده اند و سد 15 خرداد نیز 200 میلیون مترمکعب ظرفیت دارد که 60 میلیون مترمکعب آن پر شده و هنوز 140 میلیون متر مکعب آن خالی است.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز