استاندار قم:

ستاد بحران قم همچنان در آماده باش است/با تمام توان به مردم سیل زده لرستان کمک می کنیم

۱۳۹۸/۰۱/۱۹ - ۰۸:۳۸:۴۰
کد خبر: ۸۳۱۳۲۷
ستاد بحران قم همچنان در آماده باش است/با تمام توان به مردم سیل زده لرستان کمک می کنیم
استاندار قم گفت: در استان قم نیز ستاد بحران در حالت آماده باش بوده و با پیگیری های انجام شده موفق به انحراف سیلاب شدیم و اجازه ندادیم که سیل مشکلات برای استان به وجود آورد.

به گزارش خبرگزاری برنا از قم، بهرام سرمست در حاشیه اعزام خادمان و کمک‌ های آستان‌ مقدس حضرت فاطمه معصومه(س) به مناطق سیل ‌زده لرستان گفت: معاون هماهنگی و امور اقتصادی استانداری قم به منطقه اعزام و کمک استانداری لرستان خواهد کرد.

استاندار قم ابراز داشت: در استان قم نیز ستاد بحران در حالت آماده باش بوده و با پیگیری های انجام شده موفق به انحراف سیلاب شدیم و اجازه ندادیم که سیل مشکلات برای استان به وجود آورد.

سرمست به تماس رئیس جمهور اشاره کرد و گفت: ایشان طی تماسی از اقدامات صورت گرفته در زمینه سیل در استان قم، ابراز رضایت کردند و تاکید داشتند که کمک ها به استان لرستان انجام شود.

وی گفت: تاکنون بیش از 10 دستگاه وسایل سنگین و امدادرسان از قم در لرستان مستقر شده اند و بنا بر درخواست، این کمک ها اضافه خواهد شد.

سرمست تصریح کرد: همدلی و همکاری بین مسئولان در راستای کمک به سیل زدگان ایجاد شده و با توجه به جایگاه قم، مراجع عظام تقلید، علما و مردم قم به صحنه آمده و در راستای التیام بخشی آلام سیل زدگان کوشیدند.

استاندار قم گفت: جلسات ستاد بحران در قم تشکیل و خوشبختانه با هماهنگی ستادهای مردمی استقبال بسیار زیادی از سوی مردم شده است و در این زمینه از مراجع عظام تقلید، علما، حوزه های علمیه، ائمه جمعه و مردم قم که در این زمینه کوشیده اند، قدردانی می کنم.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز